برای بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرسی احتیاج به یک پلاگین کش برای وردپرس دارید تا از این طریق علاوه بر بالا رفتن سرعت سایت با اعمال بهینه سازی لازم بر روی کد نویسی قالب وردپرس نظیر فشرده سازی کد هایhtml  وcss ، بهینه سازی تصاویر ، قالب و پوسته سایت موجب افزایش سرعت تان شوید و با این افزایش سرعت وردپرس ، کاربران راحت تر به سایت تان دسترسی خواهند داشت. همچنین موتورهای جستجو این مورد را به عنوان یک امتیاز برای وب سایت تان در نظر خواهند گرفت که منجر به قرارگیری در بالاترین نتایج خواهد شد. افزونه های کش زیادی برای بهبود سرعت سایت شما وجود دارد که ما می خواهیم در این مقاله بهترین افزونه های وردپرس را معرفی نمایید تا از این طریق مدیریت بهتری بر روی کش سایت خود داشته باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

ویژگی های پلاگین کش برای وردپرس

کش وردپرس شامل فایل هایی است که به طور موقت در حافظه کامپیوتر یا گوشی ذخیره می شود. زمانی که کش بر روی سایت فعال باشد و هم چنین مرورگر در حال اجراء باشد هر صفحه از سایتی که به صورت html دریافت می کنید فایل های مشخص شده ای است که به طور موقت در حافظه باقی می ماند و در فولدر کش برای مدت زمان تعیین شده قرار خواهد گرفت.

این فایل ها معمولاً شامل فایل هایی است که هیچ گونه تغییری نمی توان بر روی آن انجام داد و ثابت هستند. فایل ها نظیر فایل های CSS یا تصاویری که تغییر در آنها انجام نگرفته و به طور موقت در سیستم ذخیره می شود.

زمانی که شما سایتی را که از قبل بازدید کردید را ببینید به جای لود تمامی فایل هایی که به صورت کش در سیستم شما وجود دارد را بالا می آورد و درخواستی برای خواندن به سرور ارسال نمی شود برای همین باید سریعتر در دسترس بوده و موجب افزایش سرعت سایت نیز خواهد شد.

دغدغه بسیاری از کاربران این است که از پلاگین کش برای وردپرس خود استفاده کنند. از آنجا که وردپرس پر از افزونه های مختلف با کارایی خاص است برخی از افزونه ها هدف خاصی را دنبال می کنند که بر اساس وظیفه ای که دارند یک افزونه از افزونه دیگر کارایی بهتری داشته دارد.

برای کش وردپرس نیز دقیقاً چنین چیزی اتفاق می ‌افتد که با روش‌های مختلفی که برای کش وجود دارد نسبت به نوع سرور و نرم افزار استفاده شده روی سرور ممکن است یک افزونه عملکرد بهتری داشته باشد و دیگری کند باشد.

به همین علت باید یکی از بهترین افزونه هایی که بر اساس نوع سرور شما وجود دارد را به عنوان افزونه کش در وردپرس استفاده کنید. در ادامه به معرفی بهترین افزونه های کش برای وردپرس می پردازیم همچنان با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : چگونگی تغییر فونت در وردپرس

معرفی پلاگین کش WP Rocket برای وردپرس

معرفی پلاگین کش WP Rocket برای وردپرس

WP Rocket یک پلاگین کش غیر رایگان در وردپرس است که از لحاظ فنی برای این افزونه تنها یکبار ملزم به پرداخت خواهید بود. یکی از دلایلی که این افزونه به عنوان بهترین نوع از پلاگین کش ها انتخاب شده این است که کاربری ساده ای دارد و امکان تنظیم سریع آن وجود دارد. این افزونه وردپرس با سرعت قابل ملاحظه در وب سایت تان ایفای نقش کرده و از نگاه مکانیسم تنظیم ساده ای برخوردار است.

از آن جا که وب سایت های فروشگاهی احتیاج به سرعت بارگذاری بالایی دارند از طریق پلاگین کش WP Rocket در این گونه وب سایت ها با عملکرد عالی برایتان کار خواهد نمود. شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که در میان این همه پلاگین رایگان چرا از این پلاگین با نسخه پولی باید استفاده کرد. علت این امر ویژگی‌های فراوان و سادگی کار با این پلاگین است.

برای نمونه در پلاگین Hyper Cache با قابلیت کش صفحات ویژگی کش مرورگر وجود ندارد ، در حالی که این پلاگین WP Rocket هر دو مشخصه را داراست و ارزش هزینه کردن را دارد .

WP Rocket به عنوان یکی از پلاگین کش برای وردپرس با تجربه کاربری خوبی که برای حرفه ای ها ایجاد می کند به طور کلی  شامل ویژگی های های زیر می باشد :

-امکان بهینه سازی دیتابیس

-امکان چند زبانه کردن سایت با چند پلاگین برتر

-قابلیت گذاری کش

-قابلیت انطباق با Cloud Flare برای کاربران

-بهینه سازی فونت های گوگل

-نصب و را ه اندازی آسان حتی برای کاربران مبتدی

بیشتر بدانید : پلاگین چیست؟

پلاگین کش WP Fastest Cache برای وردپرس

پلاگین کش WP Fastest Cache برای وردپرس

اکثر افزونه های کش وردپرس دارای نام های مشابه هم هستند که WP Fastest Cache این قضیه مستثنا نیست و دارای ویژگی های و امکانات زیادی است که می توانید از آن بهره کافی ببرید. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پولی است که نسخه پرمیوم آن دارای امکانات و ابزارهای ویژه است که در نسخه رایگان آن وجود ندارد. نسخه رایگان این پلاگین از ویژگی‌های نظیر کش دسکتاپ ، ادغام فایل های CSS و جاوا اسکریپت در این نسخه موجود است. در صورتی که به دنبال ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های پیشرفته تری هستید باید نسخه Premium آن را خریداری کنید, این نوع پلاگین کش برای وردپرس باعث افزایش سرعت سایت و ارتقاء آن شده و می تواند تفاوت زیادی را ایجاد کند. صفحه تنظیمات این پلاگین دارای چک باکس های مختلفی است و دارای طرح هایی برای مدیریت دیگر آیتم ها نظیر زمان انقضای کش ، کمک به بهینه سازی تصاویر و CDN است.

در صورتی که بخواهید قابلیت‌های این افزونه را به صورت موردی بیان کنیم شامل موارد زیر می باشد :

-فشرده سازی تصاویر در کنار کش وجود داشته و با این قابلیت می توانید از فضای سرور به طور بهینه استفاده کنید.

-ویژگی تحت عنوان کش نسخه موبایل در این پلاگین موجود است که شما را قادر خواهد ساخت تا کش موبایل را از دسکتاپ جدا نمایید.

-انطباق با CDN بدون پیکربندی و ادغام فایل‌ ها وجود دارد.

-آپدیت این پلاگین ساده بوده و تنها کافیست نسخه پرمیوم آن را دانلود و بر روی وردپرس نصب کنید.

-نسخه رایگان این پلاگین برای بیشتر وب سایت ها مفید است اما نسخه پرمیوم کارکرد بهتری داشته و سایت سریع‌ تری خواهید داشت.

بهترین افزونه کش وردپرس جهت افزایش سرعت سایت

بهترین افزونه کش وردپرس جهت افزایش سرعت سایت

W3 Total Cache یکی از محبوب ترین و بهترین افزونه های کش وردپرس به حساب می آید. این پلاگین عملکرد سرور شما را پشتیبانی و انواع روش های کش و همچنین قابلیت اتصال به CDN را به میزان قابل ملاحظه بهبود می بخشد. این پلاگین با صرف نظر از اینکه هاست تان بیشتر اشتراکی و اختصاصی می باشد عملکرد سایت تان را بهبود بخشیده و سرعت بارگذاری سایت را بالا می‌برد.

در حال حاضر این پلاگین تنها از پلاگین طراحی شده برای بهینه‌ سازی تمام محیط های هاستینگ عملیاتی است. پشتیبانی از تکنولوژی AMP گوگل و SSL ، برخورداری از گزینه minify کردن یا فشرده سازی که از طریق آن می توان اندازه فایل های استاتیک را کم و سرعت بالا در بارگذاری را پایین آورد و تا ۸۰ درصد در پهنای باند صرفه جویی نمود. رایگان بودن نسخه این پلاگین کش پیشرفته ممکن است برای مبتدی ها دشوار می باشد اما به طور کلی از بارزترین ویژگی های این افزونه کش وردپرس بالا بردن سرعت سایت می باشد.