امروزه اپلیکیشن ها و وب سایت های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها می توانید چهره تان را تغییر دهید و به یک فرد دیگری تبدیل بشوید. ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارد که ما قصد داریم در این مقاله از سایت برتر در رابطه با بهترین سایت ترکیب چهره به طور آنلاین صحبت نمایید. در این مقاله از سایت برتر قصد داریم وب‌سایت ‌های مهم در این زمینه را به شما کاربران معرفی کنیم. در ادامه برای بررسی این ابزارها با ما همراه باشید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله را مورد مطالعه قرار دهیم.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

برنامه ترکیب چهره به طور آنلاین

فیس مورف (Face Morph) ابزاری آنلاین برای ترکیب صورت دو نفر با یکدیگر می باشد و شکل گیری چهره بر اساس دو صورت متفاوت می باشد. این فرایند جهت ایجاد دو تصویر در کنار یکدیگر یک سطح نا هموار یا برآمدگی پیدا میکند و در صورتی که به هر یک از آنها از به یک زاویه خاص نگاه کنید می توانید تصاویر را به عنوان یک تصویر ببینید. برای نمونه چهره یک فرد پیر را در کنار چهره یک فرد جوان بگذارید و با یکدیگر ترکیب نماییدک. این عمل از طریق برنامه ها و وب سایت ها به طور رایگان انجام میشود و برنامه های حرفه ای تری نیز در این زمینه وجود دارد که می توانید از آن ها جهت تغییر شکل صورت استفاده نمایید.

 

وب سایت ترکیب صورت MorphThing یک ابزار جهت ترکیب چهره به طور آنلاین می باشد و از قابلیت های این وب سایت می توان گفت که دو تصویر از از صورت عکس افراد مشهور یا خودتان را آپلود موده و پس از این دو چهره متفاوت را به یک چهره تبدیل نمایید در صورتی که می خواهید ببینید که ترکیب چهره فرزندتان با یکی از افراد معروف مثل بازیگر مورد علاقه تان چگونه میشود میتوانید از این وبسایت استفاده نمایید.

برای بهره مندی از وبسایت MorphThing می بایست یک اکانت ایجاد نمایید و بدون ثبت نام از سایت بازدید نموده و ابزارهای آن را امتحان کنید. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که می بایست در رابطه با آن ها بدانید. اول از همه اینکه می‌توانید تصاویر خودتان را با دوستان و خانواده به اشتراک بذارید یا لینک مورد نظر را فوروارد کنید. همچنین میتوانید آثارتان را در وب سایت های دیگر قرار دهید و یا با اسکرول کردن به قسمت Today’s Popular Morphs محبوب ترین تصاویر را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به اینکه این وبسایت جزء قدیمی ترین سایت هایی است که می توان از بهترین وب سایت های ترکیب چهره آنلاین معرفی و از آن استفاده نمود.

معرفی وب سایت 3DThis و Loonapix Facer جهت ترکیب چهره به طور آنلاین

وب سایت 3 DThis نیز یکی دیگر از وبسایت ها جهت ترکیب چهره به طور آنلاین می باشد که می توانید از آن جهت ساخت فیس مورف استفاده نمایید. از آنجایی که کار کردن با این ابزار آسان تر از فیس مورف نیست اما بعضی از گزینه ها را در اختیارتان قرار می دهد. به گونه ای که وقتی وب سایت را باز کنید می ‌توانید دو عکس را آپلود و با یکدیگر ادغام کنید. پس از آپلود سایت این عکسها را به اندازه مورد نظر عوض می کند و موقعیت آن را نیز تغییر می دهد تا تنظیمات در یک راستا انجام گیرد، در نهایت می توانید تصویر نهایی را به اشتراک بگذارید. قابلیت های مهمی که این وب سایت دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برای عکس هایی که در وب سایت آپلود می کنید هیچ تضمینی برای محرمانه ماندن آن وجود ندارد. محتوا را می توانید به طور عمودی، لیست نشده یا خصوصی به وب سایت ارسال کنید که این امر در صورت داشتن اکانت قابل انجام است.

محتوا های عمومی بعد از ایجاد فیس مورف به کاربران دیگر نمایش داده میشود.

از طریق سرویس قادر خواهید بود تا عکس تنهایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اپ ترکیب چهره Loonapix Facer

این ابزار به شما این امکان را می دهد تا از طریق یک الگوی صورت خود، کودکان یا افراد مشهور را بر روی بدن شخص دیگری قرار دهید. با این برنامه می توانید یک الگو در دسته های مختلف انتخاب نموده و سپس با آب یک فایل چهره خود را اضافه نمایید پس از افزودن تصویر خود بر روی گزینه کلیک نموده از میان گزینه‌های مختلف بر حسب کاری که می خواهید انجام دهید یک انتخاب داشته باشید. برای نمونه می توانید تصویر را ذخیره و یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

معرفی وبسایت  FaceSwapOnline ترکیب صورت زن و مرد

وب سایت  FaceSwapOnline به عنوان یک ابزار دیگر برای ترکیب چهره به حساب می‌آید که از طریق این سرویس آنلاین میتوانید یک ترکیب چهره به عنوان بچه استفاده کنید. با این ابزار به عنوان یک ویرایشگر ترکیبی ساده تصاویر خنده را به طور آسان ایجاد نمایید. این وب سایت با دیگر وب سایت هایی که راجع به آنها صحبت نموده ایم کمی فرق دارد و دلیل این امر آن است که بر روی تغییر شکل های متحرک تمرکز نمی کند بلکه تمرکز آن جهت تغییر یک چهره بر حسب چهره دیگر است.

برای استفاده از این وب سایت به عنوان ابزار ترکیب دو چهره به طور آنلاین ابتدا باید تصویر خود را آپلود و یا محتوای از پیش تولید شده را در وب سایت امتحان کنید. بعد از تکمیل ویرایش های تان می توانید اثر خود را دانلود نمایید. آنچه که باید در رابطه با این سایت تغییر چهره بدانید آن است که می توانید محتوایی را پست ویرایش یا توزیع کنید که کپی ‌رایتینگ آن متعلق به خودتان است. در ضمن وقتی که تصاویر را در در آپلود کردید این امکان به شما داده می شود که طبق شرایط خدمات از تصاویرتان بدون کپی رایتینگ در سراسر دنیا استفاده کند. به طور کلی یعنی زمانی که عکس را در وب سایت آپلود کنید می توانید آنچه را که می خواهید با آن انجام دهید پس دقت کنید که چه تصاویر را آپلود می کنید.

معرفی وبسایت ترکیب صورت سلبریتی ها

بسیاری از افراد دوست دارند تا از طریق چهره سلبریتی مورد علاقه شان با ترکیب صورت خود بدانند که چه چهره ای ایجاد می شود. برای این کار می‌توانید از ابزار Facemorph.me استفاده کنید. این وب سایت به شما این امکان را می دهد که دو چهره ایجاد شده را حتی به طور تصادفی با یکدیگر ترکیب نمایید.

شما به راحتی در یکی از کارت ها یک متن و در دیگری یک تاریخ تایپ می کنید و بر حسب آن چهره ایجاد می گردد. این وبسایت یک ویدیو سریع جهت نمایش فرایند ادغام را ایجاد و میتوانید از نوار لغزنده جهت مشاهده هر یک از مراحل استفاده کنید. علاوه بر این می توانید دو تصویر را تغییر و برگ سه خط افقی در هر باکس متنی کلیک یا بر روی آن آپلود بزنید.

با استفاده از تصویری که آپلود می کنید می ‌توانید facemorph.me آن را ویرایش تا الگوریتمی که دارد کار کند. با این اوصاف وب سایت از لحاظ فنی تصاویر شما را دقیقاً عوض نمیکند بلکه تغییرات به طور تقریبی انجام می شود.