یکی از برنامه های بسیار کاربردی و پرطرفدار یوتیوب می باشد که برای دیدن انواع ویدئو بسیار گزینه مناسبی است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دیدن انواع فیلم ها و ویدیو ها علاقه بسیار زیادی دارید می توانید از این سرویس به خوبی استفاده کنید. اما لازم به ذکر است که به غیر از این برنامه سایت های متفاوت و برنامه های گوناگونی نیز وجود دارند که می توانید برای دیدن فیلم از آنها استفاده نمایید. وب سایت های متنوعی برای تماشای ویدیوهای جدید وجود دارند که در این بخش از سایت برتر می خواهیم به معرفی وب سایت های جایگزین یوتیوب بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی وب سایت جایگزین یوتیوب

اگر دسترسی به برنامه یوتیوب ندارید و یا امکان باز کردن این برنامه برای شما وجود ندارد می توانید از برنامه های جایگزین برای دیدن انواع ویدیو های جدید استفاده کنید. در این بخش به معرفی وب سایت جایگزین یوتیوب می ‌پردازیم که می ‌تواند به شما کاربران محترم برای تماشای انواع ویدیو ها کمک شایانی نماید.

وب سایت Vimeo

می توان گفت که سایت Vimeo یکی از جایگزین های مناسب برای برنامه یوتیوب می باشد. این سایت دارای ویدیوهایی با کیفیت عالی می باشد زیرا اصول این سایت بر این بنا نهاده شده است که انواع ویدیوها با کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار بگیرد. این وب سایت علاوه بر ویدیوهایی با رزولوشن بالا دارای ویدیوهایی با کیفیت ۳۶۰ نیز می باشد. کاربران این وب سایت به راحتی می ‌توانند فیلم مورد نظر خود را جستجو نمایند. همچنین این وب سایت ویدیوهای خود را دسته بندی کرده و دارای کانال های متنوعی می باشد.

برنامه Metacafe

برنامه Metacafe یک برنامه مشابه یوتیوب می باشد که اغلب ویدیوهایی که در آن قرار گرفته شده است به صورت کوتاه می باشند. می توان گفت که محتوا های قرار داده شده در این برنامه مشابه محتوای قرار داده شده در برنامه یوتیوب بوده و انواع ویدیوها را می توانید در آن بیابید. یکی دیگر از ویژگی های این سایت طراحی ساده آن می باشد به صورتی که کاربران به راحتی می‌ توانند از آن استفاده نمایند. همچنین این برنامه ویدیو های جدید، محبوب و ترند را دسته بندی کرده است و کاربران این برنامه به سادگی می توانند دسته بندی مورد نظر خود را پیدا کنند.

معرفی وب سایت جایگزین یوتیوب:Dailymotion

از دیگر وب سایت جایگزین یوتیوب می توان به سایت دیلی موشن اشاره کرد در این وب سایت علاوه بر مشاهده ویدیو های حرفه ای می توانید ویدیوهای آماتور را نیز مشاهده نمایید. به جرئت می توان گفت که یکی از رقبای جدی یوتیوب سایت دیلی موشن می باشد. به منظور پیدا کردن ویدیوی مورد نظر خود می توانید از طریق دسته بندی های قرار گرفته شده در این سایت استفاده نمایید. یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت ساخت اکانت می باشد. ویدیو هایی که در این سایت به شما پیشنهاد خواهد شد نتیجه سرچ های قبلی شما می باشند و از این طریق به راحتی می توانید ویدیو های مورد نظر خود را بیابید.

اپلیکیشن Utreon

از دیگر برنامه های جایگزین یوتیوب Utreon می باشد که جزو برنامه های جدید است و در قوانین آن از سخت گیری کمتری استفاده شده است. این برنامه امکان ساخت اکانت را به کاربران خود می دهد و کاربران پس از ساخت اکانت خود می توانند ویدیو های مورد نظر خود را در آن آپلود کنند. لازم به ذکر است که با استفاده از این برنامه دیگر نیازی نیست که ویدیو های خود را دوباره آپلود نمایید چرا که این برنامه ویدیوهای کاربران را در یوتیوب Sync می کند.

سرویس The Internet Archive

سرویس دیگری با نام The Internet Archive وجود دارد که جایگزین مناسبی برای یوتیوب به منظور تماشای ویدیو های دلخواه می باشد. این سرویس علاوه بر تماشای ویدئو امکانات دیگری مانند کتاب، آهنگ، نرم افزار و… را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. اگر از افرادی هستید که علاقه خاصی به محتوا های تاریخی دارید این سرویس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. یکی دیگر از قابلیت های این سرویس این است که کاربران می توانند ویدیو های خود را در آن آپلود نمایند.

 Crackl وب سایت جایگزین یوتیوب

یکی از سایت هایی که می تواند جایگزین مناسبی برای یوتیوب باشد سایت Crackl است که شامل انواع سریال ها و برنامه های مخصوص به خودش می باشد. شما کاربران محترم این سایت می توانید انواع فیلم ها و سریال های هالیوود را نیز در آن مشاهده کنید. به منظور تماشای فیلم یا سریال مورد نظر خود کافی است که در قسمت سرچ این سایت نام ویدیو مورد نظر خود را جستجو نمایید.

اپلیکیشن Twitch

اپلیکیشن Twitch نیز می تواند گزینه مناسبی برای جایگزین کردن یوتیوب باشد. شرکت آمازون سایت Twitch را برای انواع گیمرها تهیه کرده است که کاربران بازی های مجازی بتوانند بازی های خود را استریم کنند. از این رو این سرویس یکی از بهترین ها در زمینه استریم می باشد. لازم به ذکر است که در این سایت نیز می ‌توانید آهنگهای مناسبی را پیدا کنید.

وب سایت The Open Video Project

ویدیو های قرار گرفته شده در وب سایت The Open Video Project علمی می باشند و کاربرانی که علاقه مند به انواع فیلم های تاریخی و قدیمی هستند می توانند از این سایت به خوبی استفاده نمایند. همچنین اگر شما جز دسته افرادی هستید که به دنبال منابع علمی و پژوهشی هستید حتما از ویدیوهای این سایت دیدن فرمایید.

Facebook Watch جایگزینی برای یوتیوب

از دیگر جایگزین های برنامه یوتیوب می توان به فیس بوک واچ اشاره کرد. لازم به ذکر است که کار کردن با این سایت کمی دشوار می باشد اما کاربران این سایت می ‌توانند ویدیوهای مناسبی را در آن تماشا کنند. ویدیو های قرار داده شده در این سایت دسته بندی شده هستند و همچنین می توانید برنامه های تلویزیونی را مشاهده و یا موسیقی را از این سایت بشنوید.

TED Talks: جایگزین برنامه یوتیوب

از دیگر برنامه هایی که میتوان به عنوان یک جایگزین برای یوتیوب معرفی کرد TED Talks می باشد. در این وب سایت انواع ویدیوها به زبان های مختلف را می توانید مشاهده کنید. بیشتر فیلم های قرار گرفته شده در این سایت به زبان های مختلف می باشند و دارای زیرنویس هایی به زبان های مختلف دنیا می باش.د کاربران حتی می توانند فیلم هایی را همراه با زیرنویس فارسی در این سایت تماشا کنند. رابط کاربری این سایت به صورت ساده طراحی شده است و می توانید فیلم هایی با موضوعات متفاوت را پیدا کنید.

برنامه DTube

یکی دیگر از جایگزین های یوتیوب برنامه DTube می باشد. در این سایت ویدیو های مختلف دارای دسته بندی های متفاوتی هستند و کاربران این سایت به راحتی می‌ توانند ویدیو های مورد نظر خود را پیدا نمایند. همچنین این سایت برای کاربران خود امکان آپلود ویدئو را قرار داده است و طریقه استفاده آن کاملا شبیه به برنامه یوتیوب می باشد.