گاهی اوقات برای همه ما پیش آمده است که پس از گرفتن عکس متوجه شده‌ایم که نقص هایی در آن وجود دارد اما فضای عکس بسیار زیبا شده است و دوست نداریم که آن را حذف کنیم. از طرفی شاید بخواهیم که عکس هایی که گرفته ایم را زیباتر کنیم و بر روی آنها افکت های متنوعی را قرار دهیم. برنامه های فراوانی مانند فتوشاپ وجود دارد که میتوانیم در این زمینه از آنها استفاده کنیم. اما شاید این برنامه بر روی سیستم شما نصب نباشد و یک فرد آماتور باشید. اما نگران نباشید زیرا سایت های متنوعی این قابلیت را برای شما فراهم کرده اند که حتی در صورت آماتور بودن نیز بتوانید نقص عکس های خود را از بین ببرید. از این رو قصد داریم در این مطلب شما عزیزان را با برترین وب سایت فتوشاپ آنلاین آشنا کنیم تا از این پس به راحتی بتوانید عکس دلخواه خود را ادیت کنید.

مقاله پیبشنهادی : نرم افزار فیگما در طراحی سایت

وب سایت فتوشاپ آنلاین Photopea

وب سایت فتوشاپ آنلاین Photopea یکی از انواع سایت های موجود می باشد که شما عزیزان می توانید با استفاده از آن عکس های خود را ادیت کنید. تقریبا می توان گفت که این وب سایت جایگزینی مناسب برای برنامه فتوشاپ می باشد و تمام ویژگی های آن را نیز در اختیار شما قرار می دهد. در این وب سایت تمامی ابزارها و قابلیت های تنظیم تصویر وجود دارد. همچنین در این وب سایت رابط کاربری و جلوه های ویژه طوری طراحی شده که شبیه به برنامه فتوشاپ باشد.

وب سایت Pixlr Editor

وب سایت Pixlr یکی از بهترین جایگزین های برنامه فتوشاپ می باشد که کاربران می توانند به صورت رایگان و آنلاین از آن استفاده نمایند. اگر شما عزیزان در زمینه ادیت عکس آماتور می باشید کار کردن با این سایت بسیار آسان می باشد و دارای پنل های پیشرفته ویرایش مانند کلونینگ و جایگزینی رنگ است. کاربران محترم این سایت می توانند از فرمت های محبوب انواع فایل های تصویری مانند PSD و دریافت خروجی از این فرمت ها با فرمت PNG، JPG، BMP استفاده کنند.

Pixlr از لحاظ رابط کاربری بسیار خوب به نظر میرسد و در پنل آن ابزارهایی مانند برس و انواع فیلتر وجود دارد که شما عزیزان می توانید با استفاده از این فیلترهای قرار گرفته شده در این سایت برای ادیت عکس های خود استفاده نمایید. همچنین قابل ذکر است که گزینه‌های دیگری برای لایه ها، افکت ها و… به منظور تنظیم دستی و خودکار رنگ نیز در آن وجود دارد.

با توجه به مزیت های فراوانی که این سایت دارد اما نکته ای که احتمالاً شما عزیزان را اذیت کند تبلیغاتی است که مشاهده می کنید و فضای زیادی از صفحه را اشغال کرده است اما این مسئله مربوط به رایگان بودن این وب سایت می باشد. همچنین اگر شما عزیزان تمایل دارید که از ابزارهای پیشرفته در برای ویرایش عکس خود و حذف تبلیغات استفاده کنید می توانید از نسخه Pixlr Pro که با هزینه ۵ دلار قابل خریداری است استفاده نمایید.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

معرفی وب سایت فتوشاپ آنلاین Fotor

وب سایت فتوشاپ آنلاین Fotor دارای رابط کاربری بسیار آسان می باشد و دارای گزینه های مفیدی است که افراد آماتور از آن بسیار استقبال می نمایند. این سایت آنلاین با اینکه دارای رابط کاربری ساده و گزینه هایی می باشد که افراد مبتدی از آن استقبال می کنند اما کارها را به بهترین شکل انجام می دهد. Fotor به قدری خوب می باشد که شما عزیزان می توانید از پنل های قرار داده شده در این سایت به منظور ادیت کردن عکس های پرتره، حذف لکه ها و ادیت های دیگر تصاویر استفاده نمایید.

قابل توجه است که شما عزیزان می توانید از ابزار کلونینگ نیز بهره ببرید. افکت آنلاین تصویر در این سایت قابلیت هایی مانند جلوه های ویژه ،ادیت چهره و بدن، قاب ها، برچسب ها و ادیت متن را دارا می باشد. لازم به ذکر است که کاربران این سایت می توانند به منظور اضافه کردن بعضی از افکت ها در سطح حرفه‌ای از Color Splash، Film Grain، Lens Flare و Tilt-Shift استفاده کنند.

معرفی سایت BeFunky برای ادیت عکس

از دیگر جایگزین های مناسب برای برنامه فتوشاپ می توان به سایت BeFunky اشاره کرد. یکی از مزیت های این وب سایت نسبت به دیگر سایت های آنلاین ادیت عکس، این می باشد که استفاده از آن بسیار ساده است که معمولاً دیگر ویرایشگر های آنلاین این قابلیت را ندارند. سایت BeFunky نظر بسیاری از کاربران را توانسته است به خود جلب کند و شما نیز می توانید برای ادیت تصاویر خود از فیلترها و افکت هایی که در پنل این سایت وجود دارد استفاده کنید.

این وب سایت برای کاربران خود یک Collage Maker اختصاصی ارائه خواهد داد که شما عزیزان می توانید به منظور ساخت کلاژ ها و ایجاد کردن طرح های گرافیکی سفارشی از آن استفاده کنید. از آنجایی که این وب سایت به صورت رایگان ادیت خود را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد دارای تبلیغاتی می باشد که شاید برای شما کاربران آزاردهنده باشد از این رو برای استفاده از فضای بیشتر ویرایشی و حذف آگهی های موجود می توانید با پرداخت ماهیانه ۴/۹۵ دلار در ماه این سایت را به BeFunky Plus ارتقا دهید.

سایت فتوشاپ آنلاین Lunapic

این وب سایت نیز مانند دیگر به وب سایت که به شما معرفی کردیم یکی از گزینه های مناسب برای ادیت عکس رایگان و آنلاین می باشد. یکی از مزیت های ویژه وب سایت Lunapic این می باشد که برای کاربران خود امکان دیدن تغییرات تصویر را نسبت به قبل از ویرایش فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید از پنل کاربری این برنامه که دارای گزینه های فلیتر، افکت و… می باشد برای ویرایش عکس مورد نظر خود استفاده کنید.

آشنایی با سایت Ribbet

اگر شما عزیزان یک فرد مبتدی هستید که می‌خواهید تصاویر خود را ویرایش کنید سایت Ribbet یکی از گزینه های مناسب برای شما عزیزان می باشد. شاید نتوان این وب سایت را جایگزین کامل برنامه فتوشاپ در نظر گرفت اما دارای قابلیت های فراوانی می‌باشد که نمی‌توان آنها را در زمینه ویرایش تصاویر نادیده گرفت. یکی از قابلیت های چشمگیر این وب سایت اندازه کردن تصاویر به صورت مخصوص برای انواع صفحات اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب و…می باشد.