برای بسیاری از از شما پیش آمده است که حین آپلود عکس در وب سایت و برنامه های تحت وب به دلیل فرمت نامناسب عکس با خطا مواجه شده و آپلودانجام نگرفته است. برای رفع این مشکل وب سایت های تغییر آنلاین فرمت عکس وجود دارد که می توانید با وارد شدن به این وب سایت ها فرمت عکس خود را تغییر و سپس به راحتی در برنامه و سایت خود قرار دهسد. در این مقاله قصد داریم به معرفی پر کاربردی ترین و بهترین وب سایت های آنلاین جهت عوض نمودن فرمت عکس بپردازیم تا انتها با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

معرفی نرم افزار آنلاین converto جهت عوض نمودن فرمت عکس

از آنجا که نصب برنامه هایی برای تغییر فرمت عکس کار نسبتاً سختی می باشد و از طرفی کاربران تمایلی به نصب برنامه بر روی سیستم خود و گرفتن حجم زیاد ندارند به همین علت ترجیح می دهند تا از سرویس های رایگان در سطح اینترنت استفاده نمایند. بیشترین این نوع سرویس ها احتیاج به آپلود کردن عکس و مشخص کردن فرمت خروجی و در آخر آپلود عکس دارند.

معرفی نرم افزار آنلاین converto جهت عوض نمودن فرمت عکس

برنامه Convertio راه حل آسان جهت تبدیل نمودن عکس ها از یک فرمت به فرمت دیگر می باشد و هیچ باری را بر روی سرور تان ایجاد نخواهد کرد. از طریق این برنامه می توانید تمامی فرآیند تبدیل را به طور آنلاین با کشیدن و رها نمودن انجام دهید و پس از آن به راحتی فایل کانورت شده را دانلود نمایید. نکته مهمی که وجود دارد این است که میتوانید برنامه را در دستگاه خود دانلود کرده و برای حجم کار سنگین از آن استفاده نمایید.

در صورتی که بخواهید مشخصه های این برنامه را بیان کنیم شامل:

-پشتیبانی از فرمت های JPEG, PNG, TIFF, BMP و غیره
-دارای افزونه گوگل کروم و ابزار آنلاین مبتنی بر ابر
-عوض نمودن فرمت آنلاین عکس تا ۱۰۰ مگ به طور رایگان و همچنین پشتیبانی از پردازش دسته ای
-این ابزار امکان آپلود فایل ها از سیستم، گوگل درایو، دراپ باکس و یا یک url را فراهم می نمایدو

این عمل به این صورت انجام می گیرد که فایل ها تنها به مدت زمان ۲۴ ساعت به طور ایمن ذخیره شده و ابزار تحت عنوان
OCR جهت تبدیل هر سند اسکن شده به سند قابل ویرایش ورد pdf یا txt وجود دارد.

عوض کردن آنلاین فرمت عکس به png از طریق cloud convert

عوض کردن آنلاین فرمت عکس به png از طریق cloud convert

 cloud convert یک ابزار مبتنی بر ابر جهت تبدیل عکس به PNG می باشد و بدون نیاز به دانلود یا نصب نرم افزاری این امکان را به شما می دهد تا فایل صدا، تصویر و pdf را تبدیل نمایید. علاوه بر این این می توانید تا تصاویر را از سیستم گوگل درایو، One Drive یا از طریق url برگزینید. در واقع هیچ محدودیتی جهت تغییر حجم فایل وجود ندارد.

از مشخصه های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-امکان پشتیبانی از فرمت های JPG, PNG, GIF, WebP, HEIC و غیره
-امکان استفاده رایگان تا ۲۵ روز و پشتیبانی از پردازش دسته ای
-تبدیل  فرمت JPEG، PNG  و بیش از ۲۰۰ فرمت فایل دیگر
-امکان تنظیم نمودن کیفیت اندازه فایل و بسیاری از گزینه های دیگر

تغییر آنلاین عکس به فرمت WEBP از طریق online convert

با استفاده از این ابزار به خوبی می توانید عکس را به فرمت WEBP به طور آنلاین و بدون هیچ دانلود نرم افزاری انجام دهید. با اعمال افکت های مختلف و به این صورت که ابتدا حین آپلود عکس فیلتر مناسب را انتخاب تا تبدیل عکس به فرمت WEBP بلافاصله اتفاق بیفتد و پس از آن فایل تبدیل شده را در یک مکان مناسب دانلود نمایید.

از ویژگی های این برنامه شامل:
-ابزار رایگان و پشتیبانی از افزونه کروم و فایرفاکس
-تبدیل رایگان در مدت زمان ۲۴ ساعت
-امکان پردازش بیش از ۱۰ عکس به صورت دسته ای
-قابل تبدیل از JPG, PNG, HEIC, PDF, XLS, DOC, WebP, SVG, TIFF و غیره
-قابل تبدیل به JPG, PNG, GIF, TIFF, WebP, BMP, EPS, HDR, TGA

توجه داشته باشید که این وب سایت ابزارهای تبدیل دیگری را نیز برای فایله ای صوتی اسناد ویدیوها pdf نرم افزار ارائه می دهد‌.

عوض نمودن فرمت آنلاین عکس به ICO از طریق سرویس آنلاین Free convert

از طریق این سرویس فرمت تصاویر خود را به EPS، JPG، WebP، PSD، PNG، ODD، GIF، BMP، TIFF، TGA، ICO، SVG یا فرمتهای PS و PDF تبدیل نمایید. کار با این وبسایت بسیار راحت است و تنها باید عکس را آپلود و با تعیین فرمت خروجی بر روی دکمه CONVERT کلیک یا تب نمایید، در آخر نیز فایل تبدیل شده را دانلود کنید.

سایر وب سایت های آنلاین جهت تغییر فرمت عکس ILOVEIMG

برنامه دیگری که به تغییر آنلاین فرمت عکس را می پردازد، onlineconvertfree نام دارد. از طریق این وب سایت آنلاین امکان تغییر فرمت عکس به فرمت های وجود دارد. علاوه بر این می‌ توانید اسناد، ویدیو ها، کتاب ها و آرشیو های خود را تغییر فرمت دهید. همچنین به صورت دسته ای تصاویرتان را پردازش کنید و پس از آپلود عکس با تعیین نمودن نوع فرمت خروجی بر روی دکمه کانورت کلیک نموده تا عکس تبدیل شده دانلود شود.

سایر وب سایت های آنلاین جهت تغییر فرمت عکس ILOVEIMG

سایر وب سایت های آنلاین جهت تغییر فرمت عکس ILOVEIMG

 

وب سایت ILOVEIMG جهت تبدیل فرمت PNG, GIF, TIF, PSD, SVG, WEBP, HEIC  یا  RAW به JPG است. برای اینکار ابتدا عکس خود را از سیستم گوگل درایو یا دراپ باکس انتخاب نموده و با کلیک بر روی دکمه کانور عکس تغییر فرمت داده شده خود را دانلود کنید.

وب سایت آنلاین IMG2GO

سایر وب سایت های آنلاین جهت تغییر فرمت عکس ILOVEIMG

از دیگر سرویس های آنلاین که به شما این امکان را می‌ دهد تا فایل های خود را از سیستم و گوگل درایو آپلود کنید IMG2GO است. به این صورت که از بخش Target format  فرمت خروجی را انتخاب و از قسمت  Optional Settings جهت عوض کردن اندازه است، انتخاب نمایید. پس از آن از منوی Apply color filter فیلتر رنگی مدنظرتان را اعمال و از منوی اعداد ۱۰ تا ۱۲۰۰ را انتخاب کنید. پس از انجام تغییرات لازم جهت کانورت فرمت خود و دانلود آن می‌ توان اقدام کنید.

سایت آنلاین ACONVERT

از دیگر وب سایت هایی که برای تغییر فرمت pdf، ایبوک، تصاویر، ویدیوها، فایل های صوتی و صفحات وب طراحی شده ACONVERT است و کار با آن به گونه ای است که پس از ورود به وب سایت با کلیک روی دکمه Browse عکس تان را انتخاب و از طریق فرمت Target Format خروجی و از Image Quality کیفیت عکس و همچنین بخش Resize Image  اندازه عکس را تغییر دهیم در آخر نیز دکمه  Convert Now رابزنید.