در صورتی که به دنبال یک روش مؤثر با بازدهی بالا برای تبلیغات کسب و کار خود هستید ما به شما تبلیغات کلیکی را پیشنهاد می‌کنیم چرا که اکثر سایت ها از این شیوه برای تبلیغ استفاده می‌کنند. همچنین به عنوان یکی از مهم‌ ترین راه ‌های جذب مشتری و مخاطب در بازاریابی اینترنتی به حساب می‌ آید و اگر تمایل دارید که در رابطه با این حوزه اطلاعات بیشتری داشته باشید پیشنهاد می کنیم تا این مقاله از سایت برتر را به طور کامل بخوانید زیرا در این مقاله قصد داریم بهترین سرویس‌ های تبلیغات کلیک در ایران را به شما عزیزان معرفی نماییم، در ادامه با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که این مقاله جنبه اطلاع رسانی داشته و به هیچ عنوان از سرویس های تبلیغاتی پشتیبانی مالی نمی کند.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

تعریف تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی را که به اصطلاح Pay Per Click با مخفف PPC می شناسند یک شیوه تبلیغ آنلاین به حساب می آید که تبلیغ دهندگان به ازای هر کلیک از طرف کاربر انجام می شود که به ازای تبلیغ محصول و خدمات خود به سایت ناشر و سرویس دهنده هزینه پرداخت می کنند.

در این روش فقط زمانی می توانید هزینه پرداخت کنید که کاربر بر روی تبلیغ تان کلیک نمایند. این نوع تبلیغات در سراسر دنیا و حتی کشور ایران به عنوان یکی از زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید که به علت مقرون به صرفه بودن و از طرفی هدفدار بودن آگهی بسیاری از صاحب این مشاغل به این روش تبلیغات خود را انجام می دهند و طرفداران بسیاری دارد.

ناگفته نماند که انواع مختلف این نوع تبلیغ به ازای هر کلیک محاسبه می شود. درآمدزایی در ایران از این نوع تبلیغات زمانی مؤثر است که شما سایتی دارید که بازدید بالایی داشته باشد و برای تبلیغات هدفمند یا عمومی مناسب باشد به گونه‌ ای که سایت تان را به این سرویس ها معرفی نموده و از طریق پنل درآمدزایی این سیستم ها به صورت خودکار می توانید کسب درآمد کنید، در ادامه انواع آن را بازگو خواهیم نمود.

مقاله پیشنهادی : نرخ کلیک یا CTR چیست؟

معرفی انواع تبلیغات کلیکی

تبلیغات همسان کلیکی

تبلیغات همسان کلیکی یا Native جزء محبوبترین نوع تبلیغات به حساب می ‌آید که در آن ساختار و طراحی تبلیغ باید شبیه به سایت تبلیغ کننده باشد به گونه ای که کاربر متوجه تبلیغ بودن آن نشود. تبلیغ با به کار برده شدن در گوگل به گونه ‌ای که حین سرچ یک کلمه کلیدی در لیست نتایج گوگل لینک ها را مشاهده خواهید کرد که به اختصار مقابل آنها کلمه قرار دارد متوجه تفاوت های نامحسوس در این لینک ها با سایر لینک ها خواهید شد.

تبلیغات جستجوی کلیکی یا Search Ads

این نوع تبلیغات بر حسب سرچ کاربران می باشد به گونه‌ ای که با سرچ موضوعی از طرف کاربر برای داشتن بهترین بازده از این تبلیغات مشاهده در همان سرچ اول کاربران است. در این شیوه کلمات کلیدی که در ارتباط با کسب و کارتان است لحاظ شده و کاربر با سرچ این کلمات کلیدی با تبلیغ تان مواجه خواهد شد. در صورت کم بودن محتوای تبلیغ چون طبق کلمه کلیدی سرچ شده بازدهی عالی خود را خواهد داشت و امکان دیده شدن تبلیغ تان در صفحات ااول وجود دارد.

تبلیغات بنری کلیکی یاBanner Ads

اولین تبلیغات از نوع کلیکی در ایران به شمار می آید که در قدیم به صورت اجاره‌ای بود به گونه ‌ای که با ازای هر نمایش بنر هزینه پرداخت می‌شد که امروزه هزینه این نوع تبلیغات به ازای هر کلیک روی تبلیغ هزینه پرداخت می گردد. برای نمونه زمانی که شما به یک سایت پر بازدید مراجعه می کنید یک سری بنرهای چشمک زن بزرگ و کوچک را می بینید که این تصاویر لینک دار شما را هدایت به وب سایت تبلیغ دهنده می کند و در نتیجه موجب بالا رفتن بازدید آن سایت می ‌گردد.

تبلیغات کلیکی ریتارینگ یا Retargeting

این نوع تبلیغ به معنای هدف گیری دوباره می باشد و مشتریان و مخاطبانی را که قبلاً از وب سایت تان بازدید کردن را مورد هدف قرار می‌دهد. در این شیوه با ارائه پیشنهادات فوق‌العاده نظیر تخفیفات ویژه و … مشتریان قبلی یا بالقوه را مجدد هدف گیری می کنند و با این شیوه نرخ تبدیل سایت تبلیغ دهنده را بالا می برند.

مقاله پیشنهادی : نحوه افزایش بازدهی تبلیغات در سایت

تبلیغات کلیکی چه مزیتی در ایران دارد؟

در واقع هر یک از تبلیغاتی که از نوع کلیکی بیان شد مزیت های خاصی دارند که با یکدیگر فرق می کند. در ادامه به بررسی مزیت ها و مشخصه های این شیوه ها خواهیم پرداخت.

تبلیغات کلیکی چه مزیتی در ایران دارد؟

افزایش سرعت جوابدهی

از طریق روش‌های سنتی تبلیغات و یا دیگر شیوه های بازاریابی نظیر هزینه کردن و زمان گذاشتن بر سئو سایت می ‌تواند رسیدن به فروش و موفقیت کسب و کار ماه و سال ها طول بکشد اما با هزینه کردن برای تبلیغات کلیکی در زمان بسیار کم نتایج قابل قبولی را کسب خواهید نمود.

مورد هدف قراردادن مخاطبین خاص

در این شیوه از تبلیغات در کشور ایران قادر خواهید بود مخاطبین خاص را مورد هدف قرار دهید به گونه ای که می توانید در سرویس دهنده های قدرتمند مخاطب خاص را برحسب زمان نمایش تبلیغات، نوع جنسیت، سن و موقعیت جغرافیایی انتخاب نموده تا تبلیغ تان بهترین عملکرد و بازدهی را داشته باشد.

سنجش هزینه و سود

در تبلیغات از نوع کلیکی از طریق ابزاری نظیر گوگل آنالیتیکس قادر خواهید بود گزارش و اطلاعات جامع از نتایج این تبلیغات به دست آورید و آن را تجزیه و تحلیل کنید.

بالا رفتن نرخ مشتریان

راهی برای یافتن مشتریان ثابت و مستعد خرید از طریق این نوع تبلیغات است و زمانی که کاربر به دنبال محصول و خدماتی است که با سرچ در گوگل به آسانی قادر خواهد بود نتایج خوبی کسب کند و روی این تبلیغات کلیک نمایید‌.

معرفی و آشنایی با برندتان

در این نوع تبلیغ در صورتی که حتی مخاطب بر روی تبلیغ تان کلیک نکند، دیدن تبلیغ به نوع آشنایی با برندتان برای مخاطب خواهد بود.

حال در ادامه معایب به این تبلیغات را در ایران بیان خواهیم نمود.

معایب تبلیغات کلیکی در ایران

علاوه بر مزیت های بالایی که در رابطه با این شکل از تبلیغات گفتیم نظیر دیگر تبلیغات معایبی دارد که آنها را شرح خواهیم داد. جالب است بدانید حتماً باید از ارائه دهندگان سرویس تبلیغات کلیکی داخلی استفاده کنیم تا از طریق کلاهبرداران و هکرهایی که در هر صنعتی است مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

اولین عیبی که این نوع تبلیغ دارد این است که آگهی شما تا وقتی بر روی وبسایت است که پولی را به سرویس‌ دهندگان پرداخت کنید و در صورتی که پرداختی تبلیغ تان قطع خواهد شد به گونه ‌ای که ورودی کاربران به سایت کوتاه مدت و به یکباره قطع می گردد.

دومین عیب تبلیغ این است که حتماً باید از دانش و تجربه کافی در این حوزه برخوردار باشید زیرا در صورت عدم تجربه بودجه و هزینه ای که شما برای این نوع تبلیغ می کنید هدر رفته و بی نتیجه خواهد بود.

علاوه بر این بعضی اوقات با وجود بودن مخاطبین هدف کلیک های صورت گرفته بعد تبلیغ تان به فروش محصول و خدمات منجر نخواهد شد.

در شرایط دیگر خیلی از کاربران وب سایت هستند که هیچ علاقه ای به کلید روی تبلیغ ندارند و از سایتی دیگر برای خرید محصولات و مطالب خود استفاده می کنند پس برای اینکه مخاطبین تان را از دست ندهید راهکار سرمایه گذاری روی سئو سایت در کنار این نوع تبلیغ می باشد.

برخی از سرویس دهندگان تبلیغات برای اینکه جیب مشتریان خود را خالی کنند از ربات های مختلفی بر روی وبسایت استفاده می‌کنمد و با کلیک های فیک و ساختگی زیاد نمی توان درصد کلیک های واقعی و تبلیغ را بفهمید.

معرفی سرویس تبلیغات کلیکی یکتانت

پیشنهاد سایت برتر تبلیغات کلیکی یکتانت

وب سایت یکتانت جز بهترین وب سایت های تبلیغات کلیکی به حساب می‌آید که فعالیت خود را در ایران از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و به پیشرفت بسیار خوبی دست یافته است. تبلیغات در این سایت به شیوه های تبلیغات همسان بنری و ریتاگتینگ انجام می شود.

علاوه بر این تبلیغات بر حسب نوع دستگاه موبایل، دسکتاپ، تاریخ شروع و پایان و بر حسب موقعیت اجتماعی تعیین می گردد. شما قادر خواهید بود تبلیغات خود را بر حسب نوع دستگاه های نمایش تعیین کنید. تاریخ و ساعت، شروع پایان هر تبلیغ، استان های کشور و اپراتورهای اینترنتی مثل همراه اول، ایرانسل و رایتل را نمایش دهید.

سایر پلتفرم های تبلیغات آنلاین در ایران شامل ماهان سورف، مدیااَد، صبا ویژن، سنجاق، تپسل، کلیک اول، پارت کلیک و نوین می باشد که بعد از یکتانت جزء بهترین سرویس های تبلیغات از نوع کلیکی در ایران محسوب می‌شوند.