با رشد روز افزون اینترنت و تکنولوژی های پیشرفته  در دستگاه‌ های مختلف تبلت ، گوشی موبایل و کامپیوتر بسیاری از وب سایت ها این امکان را برای کاربران خود به وجود آوردند تا تمامی امور روزمره خود از خرید محصولات خوراکی و مایحتاج روزانه گرفته تا خرید بلیط ، رزرو هتل و … همچنین اطلاع از آخرین اخبار روز دنیا را به صورت آنلاین و بدون خارج شدن از خانه انجام دهند. این امکانات در هر زمینه ای و در مشاغل مختلف وجود دارد که حوزه آموزشی و علمی را نیز شامل می شود. از طریق راه اندازی و طراحی سایت دانشگاهی این امکان برای اساتید و دانشجویان به وجود می آید که به سرعت در رابطه با دوره های گذران رشته تحصیلی و اطلاعیه ‌های منتشر شده توسط دانشگاه آگاهی یابد و بدون حضور در این محیط به تحصیل خود ادامه دهد.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت استارتاپ چیست؟

خدمات و امکانات طراحی سایت دانشگاهی

با راه اندازی یک وب سایت دانشگاهی خدمات و امکانات گسترده ای در اختیار دانشجویان و اساتید قرار می گیرد و نیازی نیست که برای ثبت نام ترم جدید و اطلاع از شهریه ها و قوانین های مربوط به محیط آموزشی که می خواهند دوران تحصیل خود را درآن بگذرانند به صورت حضوری در دانشگاه حضور یابند.

از امکانات و ویژگی های طراحی سایت دانشگاهی می ‌توان به مواردی هم چون ، اطلاع از معرفی دوره ها آنلاین و امکان ثبت نام در دوره اشاره نمود. به این منظور شما در سایت دانشگاهی خود با مشاهده زمان برگزاری و سرفصل های ارائه شده در هر دوره می توانید اقدام به ثبت نام آنلاین کنید.

با وجود پرتال دانشگاهی که یک نوع طراحی پورتال خبری برای دانشجویان و اساتید به حساب می آید آنان از تمامی اخبار و اطلاعیه ها آگاهی خواهند داشت. همچنین برای ثبت نام نیز هر دانشجو به عنوان یک کاربر از طریق شماره دانشجویی و یا کد کاربری می ‌تونند وارد سایت شود و با ثبت نام در دوره ها به صورت آنلاین و حضوری در کلاس ها حاضر شود.

از دیگر امکانات داشتن سایت دانشگاهی دسترسی راحت تر دانشجویان به مطالب دانشگاهی مثل فیلم ، جزوه ، فایل با ایجاد یک جستجوی سریع در وب سایت می باشد. در واقع داشتن این قابلیت به عنوان یک جستجوگر پیشرفته به یافتن محتوای دانشگاهی مرتبط با سرچ کاربر کمک می نماید.

در واقع هدف از راه اندازی یک وب سایت دانشگاهی توسط مؤسسات علمی ، آموزشی ، خصوصی و دولتی ایجاد ارتباطی کامل میان کاربران دانشگاهی در سطوح گسترده ، اطلاع رسانی در رابطه با تصمیم گیری ها ، واحدها ، اساتید و هیأت علمی ، معرفی خدماتی آموزشی مجازی ، نامنویسی و … می باشد که این امر بسیار تأثیرگذار و مؤثر در هر محیط علمی آموزشی به حساب می آید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

هزینه طراحی سایت دانشگاهی با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس با قالب های آماده بسیار مقرون به صرفه تر از طراحی اختصاصی سایت دانشگاهی می باشد. در صورتی که سرمایه اندک برای راه‌اندازی وب سایتی آموزشی و علمی دارید پیشنهاد می ‌کنیم تا از وردپرس استفاده کنید زیرا هم هزینه کمتری صرف خواهید کرد و از طرف دیگر راه اندازی آن بسیار سریع تر خواهد بود.

ناگفته نماند که هزینه طراحی سایت دانشگاهی چه در قالب هایی با کدنویسی اختصاصی و چه در وردپرس با توجه به امکانات و ویژگی هایی که می خواهید به سایت تان بیافزاییذ فرق دارد برای نمونه اگر در وب سایت خود میخواهید یک بخش اطلاع رسانی و یک قسمت دیگر ثبت نام آنلاین ایجاد کنید هزینه کمی برای تان خواهد داشت.

اما در صورتی که قصد طراحی سایت با آموزش مجازی به صورت حرفه ای را دارید هزینه های راه اندازی سایت برای تان متغیر خواهد بود. در واقع تغییر این هزینه به علت وجود هاست و سرور قوی تر و همچنین برنامه نویسی وب سایت آموزشی مجازی با سایت دانشگاهی ساده بسیار فرق دارد و می بایست از امکانات و قابلیت‌های بیشتری به سایت افزوده شود.

تیم با تجربه و حرفه ای سایت برتر علاوه بر طراحی سایت آموزشی با توجه به نیاز و امکاناتی که می خواهید برای هنرجویان دانشجویان یا هنر آموزان خود اختصاص دهید هزینه ها را به طور کامل برآورد نموده و در صورت توافق نهایی طی یک قراردادی در مدت زمان معین وب سایت شما را با بهترین امکانات طراحی و در اختیارتان قرار خواهد داد.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت حقوقی

خدمات سایت برتر در طراحی سایت دانشگاهی

هزینه طراحی سایت دانشگاهی با وردپرس

تیم سایت برتر وب سایت دانشگاهی را به طور کاملاً فارسی و با کیفیت عالی بین‌ المللی به صورت تضمینی انجام می‌دهد از جمله خدماتی که در اختیار تان قرار می دهد شامل موارد زیر می باشد :

ایجاد سیستم مدیریت منو های سایت

ساخت اسلایدر های تصویری حرفه ای در وب سایت

ایجاد سیستم مدیریت فارسی جهت تنظیمات مدیریتی قسمت های مختلف سایت دانشگاهی

قابلیت افزودن و حذف کردن منوها از طریق مدیریت سایت دانشگاهی و ایجاد فرم تماس با ما حرفه ای وب سایت

تنظیم صحیح و تطابق درست پس زمینه ، فونت ، سایز ، تصاویر و رنگ بندی ها در سایت

افزودن شبکه های اجتماعی برای دسترسی بهتر کاربران در فضای مجازی به وب سایت

افزودن جستجو داخلی برای دسترسی کاربر به محتوای سایت دانشگاهی

امکان ساخت فرم تماس با ما به همراه توضیحات اضافی نظیر آدرس ایمیل ، شماره تماس و … سایت دانشگاهی.

تضمین امنیت وب سایت در برابر حملات اینترنتی و هک شدن

علاوه بر این سایت برتر سعی دارد تا از ویژگی های پیشرفته برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای دانشگاهی استفاده کند ، به این منظور یک وب سایت پیشرفت و حرفه ای ریسپانسیو ، داینامیک و واکنش گرا را ارائه خواهد داد. در رابطه با خدمات پشتیبانی و سئو وب سایت پس از تکمیل وب سایت در صورت تمایل صاحب سایت یا کارفرما انجام خواهد شد که در قرار دادی جداگانه تنظیم می گردد.

مقاله پیشنهادی : آشنایی با کتاب طراحی سایت

نتیجه گیری

با وجود امکانات و ویژگی هایی که در رابطه با راه اندازی یک وب سایت دانشگاهی و خدماتی که سایت برتر در اختیارتان قرار می دهد صحبت نمودیم به ضرورت داشتن وب سایت چه در حوزه علمی و آموزشی و چه در حوزه های دیگر آگاهی پیدا نمودید. علاوه بر این هرگونه وب سایت شرکتی ، خبری ، فروشگاهی و … را جهت داشتن یک کسب و کار با تعرفه های مناسب به ما بسپارید. پیشنهاد می کنیم مشاوره تلفنی با مشاورین ما از طریق شماره های درج شده در صفحه تماس با ما سایت داشته باشید و با برآورد هزینه نسبت به امکاناتی که می خواهید یک سایت کاملاً حرفه ای مرتبط با کارتان داشته باشید.