با ایجاد سایت و اپلیکیشن ‌هایی مانند دیوار و شیپور ، خرید و فروش املاک در اینترنت بسیار گسترش یافت و به همین علت امروزه بسیاری از افراد از این طریق ملک مورد نظر خود را خریداری و اجاره می‌کنند. با این وجود بهتر است تا بنگاه داران و مشاورین املاک نیز از این امکان پیش آمده استفاده کنند و به جای نگریستن به این مسئله به عنوان یک تهدید، آن را به فرصتی تبدیل کرده تا از این طریق بتوانند درآمد خود را افزایش دهند. با این وجود می‌توان با طراحی سایت املاک برای مشاورین املاک، تغییر قابل توجهی را در این نوع کسب و کار ایجاد نمود و به این ترتیب به درآمد بالاتری دست پیدا کرد. در ادامه‌ی این مقاله سعی داریم تا توضیحات جامعی در رابطه با امکانات مورد نیاز و نکات با اهمیت در این نوع طراحی سایت در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

بیشتر بدانید : طراحی سایت مسکن

تاثیر طراحی سایت املاک در پیشرفت کاری

طراحی سایت املاک باعث خواهد شد تا مشاورین املاک بتوانند محدوده کاری خود را گسترش دهند. با این وجود دیگر لازم نیست تا شما تنها در شهر خود فعالیت نمایید و می‌توانید در نقاط مختلف استان خود و سایر شهرهای کشور نیز به فعالیت بپردازید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

با این وجود مطمئناً سود بسیار زیادی برای شما حاصل خواهد شد و می‌توانید به پیشرفت خوبی دست پیدا کنید. علاوه بر آن با استفاده از این روش می‌توان به راحتی تبلیغات کرده و در رابطه با خدماتی که می‌توان ارائه داد، توضیحات کاملی را به مشتریان خود ارائه نمود.

دلایل استفاده دپارتمان های املاک از طراحی سایت - سایت برتر

امروزه طراحی سایت را می‌توان به عنوان روش نوین و کارآمد تبلیغات شناخت و این روش نسبت به چاپ بنر و بروشور یا سایر روش‌ها بسیار کارآمدتر خواهد بود و می‌توان گفت که طراحی سایت و تبلیغات در اینترنت جای تبلیغات سنتی را گرفته و امروزه دیگر کسی به بروشور و کاتالوگ‌های تبلیغاتی نگاه نمی‌اندازد و سایت شما را مرجعی برای کسب اطلاعات در رابطه با شما می‌داند. بنابراین بهتر است تا تجارت سنتی را هر چه زودتر کنار گذاشته و با استفاده از روش‌های نوین تبلیغات به پیشرفت بسیار زیادی دست پیدا کنید.

فاکتورهای مهم در طراحی سایت املاک

در طراحی سایت املاک نیاز است تا فاکتور هایی رعایت شود که به این صورت رنکینگ سایت شما افزایش پیدا کرده و باعث خواهد شد تا به میزان بیشتری دیده شوید.

طراحی سایت واکنشگرا

یکی از ویژگی هایی که باید در طراحی سایت شما در نظر گرفته شود قابلیت واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن سایت می باشد. این قابلیت کمک می کند تا افرادی که با استفاده از گوشی موبایل وارد سایت شما می شوند نیز بتوانند از مطالب موجود در سایت تان استفاده کنند و با توجه به این که تعداد بسیاری از کاربران اینترنت با استفاده از گوشی خود به وب گردی می پردازند رعایت این نکته کاملا ضروری است.

نقش سئو در طراحی سایت

ممکن است شما سایتی را طراحی کرده و با استفاده از آن به کسب و کار بپردازید. به این صورت نمی توانید درآمد خود را افزایش دهید، چرا که به این شیوه در رتبه‌ های پایین گوگل قرار گرفته و چندان دیده نخواهید شد. بنابراین می توان با بهینه سازی سایت شما شرایطی را فراهم کرد تا در رتبه یک تا پنج گوگل قرار گرفته و به این صورت بازدید کنندگان بسیاری وارد سایت شما می شوند.

امنیت در طراحی سایت

از جمله موارد بسیار با اهمیت در طراحی سایت، امنیت آن می باشد. با این وجود می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت تان از حمله هکر ها در امان خواهد ماند و به همین علت باید اقدامات مناسبی در جهت افزایش امنیت سایت شما انجام گیرد.

لینک شبکه های اجتماعی

با توجه به این که بسیاری از کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام فعال هستند با قرار دادن لینک این شبکه‌ها در سایت تان می توانید میزان بازدید سایت را افزایش داده و درآمد بیشتری را به دست آورید.

سایت املاک با جستجوی پیشرفته

در طراحی وب سایت املاک امکان جستجوی پیشرفته برای کاربران به وجود دارد و مخاطبین و بازدید کنندگان می توانند با بهره گیری از فرم هایی که در داخل سایت قرار داده می شود ملک یا خانه مورد نظر خود را برای خرید ، فروش ، اجاره ، خرید و فروش زمین و … به آسانی پیدا نمایند. در طراحی وب سایت املاک این امکان برای بازدیدکنندگان فراهم شده تا بر اساس موارد زیر به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازد :

این جستجوها شامل ؛ جستجو بر اساس نوع ملک ، جستجو بر حسب استان / شهرستان / منطقه ، جستجو بر اساس قیمت / خرید / رهن و اجاره ، جستجو بر اساس متراژ و جستجو بر اساس کلمات کلیدی.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت املاک ارزان

از آنجا که طراحی سایت املاک هم به نفع مشتریان و هم به نفع مشاورین املاک است برای راه اندازی یک وب سایت ارزان و پیشرفته در این زمینه ما به شما شرکت طراحی سایت برتر رایانه را پیشنهاد می کنیم. طراحان سایت برتر با استفاده از ویژگی هایی که در این زمینه دارند به راحتی می توانند به شما گزینه هایی را پیشنهاد کنند تا در صفحات وب سایت خود پیاده سازی نمایید تا از این طریق کسب و کار خود را در زمینه خرید ، فروش ، رهن ،اجاره املاک و مستغلات برای مشتریان سراسر کشور و حتی جهان به نمایش بگذارید.

خدمات شرکت سایت برتر از جمله ساخت و طراحی سایت با بالاترین کیفیت و با تعرفه های مناسب نسبت به دیگر شرکت های معتبر طراحی سایت فعالیت می نمایند. از نمونه خدماتی که این شرکت در راه اندازی وب سایت املاک در اختیارتان قرار می دهد این است که به بازدیدکنند گان و افراد اجازه دیدن ملک در سایت را می دهد و پس از اضافه کردن اطلاعات مسکن برای فروش ، اجاره و تأیید نهایی توسط مدیر سایت ، وب سایت برای عموم قابل مشاهده خواهد شد.

این امکان توسط شرکت طراحی وب سایت برتر رایانه به وجود آمده که مدیر سایت می تواند از میان ملک های ثبت شده بعضی را به صورت ویژه و خاص در قسمت های مختلف از صفحه اصلی سایت فروش و اجاره املاک نشان دهد. در واقع وب سایت املاک باعث شده تا مخاطبین در طیف گسترده‌ تری بتوانند از خدمات آن بهره مند شود. از دیگر خدمات شرکت سایت برتر در زمینه طراحی وب سایت املاک می توان به طراحی قسمت نقشه ، طراحی صفحه پیشنهاد خاص ، طراحی صفحه جستجو ، طراحی اخبار ، مقالات ، طراحی صفحه ارتباط با ما و طراحی صفحه توضیحات و عکس اشاره نمود.

امکانات و سرویس های مورد نیاز در طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک با ارزان ترین قیمت

طراحی صفحه موقعیت مکان و نقشه

برای طراحی سایت املاک یکی از نکات ضروری این است که نقشه‌ای در سایت در نظر گرفته شود که موقعیت‌ مکان‌های مورد نیاز در آن درج شده باشد. به این صورت کاربران می‌توانند به راحتی محدوده ملک مورد نظر خود را بیابند و در رابطه با آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

فهرست املاک

با توجه به اینکه مشاورین املاک خدمات بسیاری از جمله: خرید و فروش مسکن، خرید و فروش مغازه، اجاره ملک و… را ارائه می‌دهند، می‌توان این موارد را دسته بندی کرده و به این صورت دسترسی کاربران را راحت تر کرد. این مسئله باعث خواهد شد تا نظم و ترتیب ویژه‌ای در سایت شما ایجاد شده و کاربران بیشتری از مطالبتان بازدید کنند.

گالری تصاویر

با ایجاد گالری تصاویر دیگر لازم نیست تا مشتری خود را به ملک مورد نظرش ببرید و کافیست تا عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به ملک را در سایت قرار داده تا کاربران بتوانند آنها را مشاهده کنند و در صورتی که واقعاً تمایل به خرید یا اجاره داشتند آن ها را به محل ملک برده تا آن ها بتوانند به صورت حضوری نیز از فضای مورد نظر بازدید کنند.

طراحی صفحه خبرنامه

می توان صفحه ای را تحت عنوان خبرنامه در نظر گرفته و در آن قسمت اخبار مربوط به املاک را قرار داد و در کنار آن می‌شود مقالاتی نیز در رابطه با مسکن نوشته و در سایت خود گذاشت که باعث جذب مخاطبان بیشتری شده و کمک می‌کند تا تعداد کاربران سایت شما افزایش پیدا کنند.

صفحه تماس با ما

در نهایت صفحه تماس با ما از جمله امکاناتی خواهد بود که باعث می شود تا کاربران بتوانند آدرس و شماره تماس شما را پیدا کرده و با شما تماس بگیرند. بنابراین این صفحه دارای اهمیت بسیاری است و حتماً باید در طراحی سایت آن را در نظر گرفت.

راه های ارتباط با مجموعه برتر رایانه

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت و سایر امکاناتی که می توان برای سایت شما در نظر گرفت وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم و آرزوی سلامتی و ثروت فراوان برای شما عزیزان داریم