امروزه بسیاری از کسب و کارها در تلاشند تا با ایجاد وب سایت اینترنتی در دنیای وب خود را به همگان نشان دهند و برای شناخته شدن تجارت و برند خود با دیگر رقبا در زمینه کاری خود به رقابت می پردازند. علاوه بر وب سایت شبکه های اجتماعی پرطرفدار ایرانیان همچون تلگرام و اینستاگرام نقش بسیار مهمی در کنار وب سایت ایفا می کنند. پس برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و رونق بیشتر و افزایش درآمد حتماً یک وب سایت اینترنتی ایجاد نمایید. مشاغل مختلفی همچون آژانس های مسافرتی برای معرفی آژانس خود در مناطق مختلف شهر و کشور وب سایت های متعددی راه اندازی نموده اند که بسیاری از شما تعدادی از این وب سایت ها را در گوگل دیده اید. برای طراحی سایت آژانس مسافرتی شما باید اقداماتی را انجام دهید تا در این زمینه درآمد خوبی کسب نمایید در ادامه با سایت برتر همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

هدف از طراحی سایت آژانس مسافرتی

یکی از نیازهای اصلی هر آژانس هواپیمایی داشتن یک وب سایت کاربردی در این زمینه است که نقش یک ویترین را دارد. با وجود وب سایت ، آژانس های هواپیمایی می ‌توانند خدمات مختلفی همچون تورهای مسافرتی ، اخذ ویزا ، رزرو هتل ، بلیط هواپیما و … را معرفی نمایند.

با وجود ویروس کرونا بسیاری از آژانس ها که این خدمات را به مشتریان خود ارائه می می دادند کاملاً کساد شدن زیرا بسیاری از افراد ترجیح می دادند تا برای حفظ سلامتی شان و عدم ابتلا به کرونا از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

در این میان تنها آژانس های هواپیمایی که از یک وب سایت اینترنتی حرفه ای برخوردار بودند توانستند آن دسته از افراد که قصد عزیمت به کشور یا شهر دیگر را به عنوان یک سفر  ضروری دارند جذب خود نمایند. این افراد تنها با یک سرچ در گوگل وارد این آژانس های مسافرتی می شوند و از خدمات شان بهره می برند.

در این میان برخی از آژانس ها هستند که به عنوان آژانس مسافرتی و توریستی فعالیت نمی ‌کنند و صاحب یک هتل می باشند ، این افراد نیز می توانند با مراجعه به سایت‌های اینترنتی آژانس های مسافرتی برای همکاری بیشتر هتل و خدمات خود را معرفی و از این طریق دیده شوند.

با وجود این ویژگی ها به نقش طراحی سایت آژانس مسافرتی بیشتر پی بردید ، در صورتی که می خواهید اقدام به راه اندازی یک وبسایت کنید ادامه مطلب این مقاله از سایت برتر را حتماً بخوانید.

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت غرب تهران

چگونگی طراحی سایت آژانس مسافرتی

عوامل مؤثر در طراحی سایت آژانس مسافرتی موفق

در صورتی که قصد دارید برای آژانس هواپیمایی خود یک وب سایت راه اندازی کنید با کارشناسان تیم سایت برتر تماس بگیرید تا از این طریق با توجه به سلیقه شما برای طراحی سایت آژانس مسافرتی به توافق برسید تا وب سایت شما را پیاده سازی کنند.

تیم طراحی سایت برتر با توجه به نیاز شما یک طرح گرافیکی اختصاصی بر روی یک دامنه اینترنتی بارگذاری کرده تا شما بتوانید به صورت کامل آنچه را که در ذهنتان دارید در ابعاد واقعی ببینید.

پس از آن کارشناسان بخش پشتیبانی سایت با شما در رابطه با جزئیات طرح صحبت خواهند نمود و در صورتی که هر قسمت احتیاج به اصلاح داشته باشد آن را ویرایش کرده تا در آخر طرح مورد نظر دقیق مطابق سلیقه شما شود.

در واقع نمونه کارهای طراحان ما برای آن دسته از آژانس هایی که نمیدانند چه خدماتی را در چه قسمتی از وبسایت قرار دهند جرقه ای در ذهن شان ایجاد خواهد نمود تا از این طریق راحت‌ تر بتوانند به اهداف خود از راه اندازی یک وب سایت برسند.

پس از آنکه شکل گرافیکی و طراحی سایت مورد تأیید بود باید در رابطه با امکاناتی که در داخل سایت می خواهید قرار داده شود اطلاعاتی در اختیار تیم طراحی سایت بگذارید.

این امکانات شامل داده هایی در رابطه با آژانس مسافرتی ؛ معرفی خدمات آژانس ، معرفی تورهای داخلی و خارجی ، رزرو تورهای مسافرتی و سفارش خرید آنلاین  نمایش برنامه‌های هر تور و اطلاعات مورد نیاز برای مسافران ، وضعیت آب و هوای هر کشور ، تعریف هتل‌ها ، مدیریت و معرفی جاذبه های گردشگری شهر ها و کشور های مختلف امکانات پایه ای هستند که در داخل یک وب سایت اینترنتی که در زمینه آژانس مسافرتی هواپیمایی و گردشگری فعالیت دارند باید قرار گیرد.

مقاله پیشنهادی : بهترین نرم افزار طراحی سایت

عوامل مؤثر در طراحی سایت آژانس مسافرتی موفق

طراحی وب سایتی که در عین سادگی با خلاقیت همراه باشد موجب جذب مشتری و حفظ آن می‌شود که این موضوع در دنیای وب که صدها سایت دیگر به عنوان رقیب برای تان وجود دارد حائز اهمیت است.

از آنجا که بسیاری از آژانس های مسافرتی بعد از تأسیس اقدام به راه اندازی سایت می کنند و در حال رقابت با یکدیگر هستند ، رعایت استاندارد های مطابق با الگوریتم های گوگل در پیاده سازی یک وب سایت بسیار مهم است که باید توجه به آن نمایید.

در مقابل با افزایش کاربران موبایل طراحی سایت تان باید موبایل فرندلی یا واکنشگرا باشد. این ویژگی از اولویت داشتن یک طراحی سایت آژانس مسافرتی کاملاً حرفه ای می باشد. نمایش وبسایت شما در دستگاه های مختلف متناسب با ابعاد صفحه نمایش یک وب سایت کاربر پسند به حساب خواهد آمد.

نکته دیگری که در داشتن یک وب سایت حرفه ای و موفق دخیل است ، دسترسی کاربران به صفحات سایت و نحوه چیدمان محتوای سایت است. اگر ارتباط مناسبی میان کشورها ، شهرها ، هتل ها و مراکز گردشگری ایجاد شود کاربران راحت تر می توانند اطلاعات مورد نیاز را بیابند. این موضوع موجب می‌شود تا وب سایت شما نسبت به دیگر سایت ها ارجعیت داشته باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت از دیگر نکاتی است که پس از طراحی سایت باید به آن توجه داشت. سایت شما پس از طراحی مثل یک ویترین می ماند که باید برای جذب مشتری باید آن را ارتقاء دهید و اطلاعات را به صورت استاندارد در داخل آن بگذارید. زمانی که شما سایت خود را سئو می ‌کنید گوگل از طریق ربات های خود سایت شما را می بیند و محتوای داخل آن را ایندکس کرده و در نتایج خود برای کاربران نشان خواهد داد. هرچه سئو حرفه ای تر انجام شود ، سرعت وب سایت شما و لود اطلاعات بالا باشد کاربران زیادی به وب سایت شما مراجعه خواهند نمود. هرچه بازدید شما بالا باشد ، شما در رتبه بهتری از نتایج جستجو گوگل قرار خواهید گرفت.