امروزه با وجود مراسم‌ های مختلف مانند مراسم تولد و ازدواج مشتریان بسیار زیادی برای آتلیه‌ها ایجاد شده است. به همین علت فضای رقابتی برای شاغلین این عرصه به وجود آمده و افراد مختلف به دنبال آتلیه‌ای هستند که خدمات بهتری را ارائه کند. بنابراین اکثر آتلیه‌ها تلاش می‌کنند تا با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغات و بازاریابی میزان مشتریان خود را افزایش دهند. طراحی سایت آتلیه یکی از بهترین راه کارهایی است که می‌توان در این موارد پیشنهاد داد. با استفاده از این روش شما می‌توانید با مشتریان بیشتری ارتباط گرفته و رزومه خود را برای آنان نمایش دهید.

مطالب مهم : طراحی سایت در پاکدشت

بررسی اهمیت طراحی سایت آتلیه

شما تجارت خود را به چه صورت به پیش می‌برید؟ آیا هنوز هم از روش‌های سنتی برای تبلیغات استفاده می‌کنید و به این طریق آتلیه خود را به افراد مورد نظر معرفی می‌نمایید؟ ممکن است این روش هنوز هم برای شما سود داشته باشد اما تا مدت زمانی دیگر تمامی روش‌های تبلیغات و بازاریابی سنتی منسوخ خواهند شد. همان طور که بسیاری از این روش‌ها امروزه دیگر جواب گو نیستند. طراحی سایت آتلیه روش نوینی برای تبلیغات است و به این طریق می‌توان با افراد سرتاسر ایران در تعامل بوده و خدمات خود را به آنان معرفی کرد.

آیا طراحی سایت آتلیه می تواند به عکاس ها درآمدزایی داشته باشد؟ - سایت برتر

تا به حال برای تبلیغات چه میزان هزینه کرده‌اید و آیا سود مناسبی از این تبلیغات به دست آمده است؟ مطمئناً خیلی از روش‌های تبلیغات سنتی مانند استفاده از کارت ویزیت و کاتالوگ نتیجه‌ی چندان مناسبی در پی نخواهند داشت و باید در کنار آن‌ها از روش‌های دیگری نیز استفاده کرد.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

برای مثال فرض کنید که شما سایت مرتبط با کسب و کارتان را ایجاد کنید و آدرس سایت را در کارت ویزیت خود چاپ نمایید، این شیوه بسیار کارآمد خواهد بود و به این صورت مخاطبین شما می‌توانند با ورود به سایت هر آنچه که باید را در رابطه با نحوه‌ی خدمات رسانی شما متوجه شوند. اما به نظر شما چه بخش‌هایی در طراحی سایت برای آتلیه‌ها دارای اهمیت هستند؟ شما می‌توانید در بخش بعد راجع به این موارد اطلاعات کاملی را کسب کنید.

امکانات با اهمیت طراحی سایت آتلیه

گالری تصاویر

با توجه به این‌که کار شما عزیزان مربوط به ثبت تصاویر و ویدیو است، رزومه شما تصاویر ثبت شده‌تان می‌باشد. به همین علت در طراحی سایت آتلیه مهم‌ترین مورد گالری تصاویر است، چرا که مطمئناً مشتریان با ورود به سایت شما ابتدا وارد گالری تصاویر شده و در صورتی که جذب آن‌ها شوند با شما تماس خواهند گرفت.

لیست قیمت

می‌توان برای این نوع سایت یک صفحه مجزا برای درج لیست قیمت‌ها قرار داد و به این صورت اطلاعات کاملی را به مخاطبین خود ارائه داد.

رزرو نوبت آنلاین

این قسمت نیز دارای اهمیت بالاست چرا که ممکن است خیلی از افراد با مشاهده گالری تصاویر و قیمت‌ها علاقه‌مند شوند تا نوبتی را برای خود رزرو کرده و در تایم مشخص به شما مراجعه کنند، به همین دلیل بهتر است تا این صفحه نیز در طراحی سایت در نظر گرفته شود.

تماس با ما

در این صفحه می‌توان آدرس و شماره تماس آتلیه شما را درج کرد و در کنار آن توضیحات کاملی را در رابطه با مجموعه شما ارائه داد، تا این صورت افراد مختلف با شما آشنا شده و به این صورت می‌توانند به شما اعتماد کنند.

دسته بندی خدمات

یکی از مسائلی که کمک می‌کند کاربران بتوانند به راحتی به مطلب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند استفاده از یک دسته بندی یا فهرست در صفحه ابتدایی سایت می‌باشد. با این شیوه می‌توانید خدمات خود را از یکدیگر جدا کنید. برای مثال عکاسی کودک، عکاسی تولد، عکاسی عروسی، عکاسی طبیعت، عکاسی صنعتی و … از یکدیگر قابل تفکیک هستند و با توجه به این‌که هر کدام از این خدمات دارای مخاطبین خاص می‌باشند، می‌توان به این روش دسترسی کاربران را آسان‌تر نمود.

مزایای طراحی سایت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

مزایای طراحی سایت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

حال که با اهمیت طراحی سایت آتلیه آشنا شدید و امکانات مهم آن را مورد بررسی قرار دادید لازم است که با راه اندازی وب سایت خود شروع به فعالیت نمایید. برای آغاز کسب و کار خود در این زمینه ابتدا پیشنهاد می کنیم اطلاعات خود را بالا برده و در رابطه با مزایای کار خود و روش های انجام آن در وبسایت ، یک صفحه تحت عنوان وبلاگ یا مقاله ایجاد نموده و برای بالا رفتن اطلاعات خوانندگان منتشر نمایید.

پس از آن با طراحی صفحه دیگر در وبسایت نمونه کارها و خدمات خود را به صورت بروشور طراحی کرده تا کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند. طراحی این صفحه کاربران را قادر به اشتراک گذاری ، دانلود و چاپ نمونه کارهای تان می کند. بخشی از وب سایت خود را به گالری تصاویر اختصاص دهید ، در این صفحه عکس های مورد علاقه خود را به صورت گروه بندی و جداگانه دسته بندی کرده و آنها را با زیباترین افکت های حرکتی به کاربران خود نشان دهید تا آنها با نمونه کارها و آثار هنری تان بیشتر آشنا شوند.

از آنجا که آتلیه های موجود در سطح شهر به عکاسی و فیلمبرداری در مجالس اختصاص دارد ، صفحه ای ایجاد کنید و نوع مجلس مورد نظر و انواع سرویس های مورد نیاز را در آن قرار داده تا مشتریان پس از مطالعه آن با برای دریافت قیمت نهایی و عقد قرارداد با شما به صورت حضوری قرار بگذارند. در واقع وجود این صفحه در طراحی وب سایت آتلیه موجب افزایش محبوبیت تان می گردد و هرچه اطلاعات و داده های شما با تصاویر اختصاصی و اطلاعات مفید بیشتر باشد بازدیدکنندگان وب سایت تمایل بیشتری برای ماندن در وبسایت شما دارد. هر چه این مدت زمان بیشتر باشد بر روی سئو و بهینه سازی سایت تان تأثیر مستقیمی خواهد داشت و رتبه شما بالا در گوگل بالا خواهد رفت.

خدمات تیم برتر رایانه در طراحی سایت آتلیه

به نظر شما با طراحی سایت آتلیه چه مواردی باعث خواهد شد تا به سود بیشتری دست پیدا نمایید؟ شما در صورتی می‌توانید به این طریق پیشرفت کنید که رنک بالایی را در میان سایر سایت‌های مشابه به دست آورده و به این طریق در مرورگرهای مختلف به مقام اول تا پنجم دست پیدا کنید. تیم برتر رایانه با ارائه راهکارهای مناسب و همچنین بهینه سازی سایت شما این امکان را فراهم می‌کند تا در بین ۵ رتبه برتر گوگل دیده شوید.

این مسئله باعث خواهد شد تا کاربران بیشتری از سایت شما دیدن کرده و به این صورت به سود بیشتری دست یابید. از راهکارهای افزایش بازدید که می‌توان برای سایت شما ارائه کرد می‌شود به لینک سازی داخلی، تولید محتوای اختصاصی و تبلیغات ادورز گوگل اشاره نمود. علاوه بر آن یکی از خدماتی که در این مجموعه انجام گرفته و تأثیر بسزایی در دیده شدن بیشتر وب سایت‌های مختلف داشته بهینه سازی جستجوی مکان می‌باشد.

به این طریق آدرس فیزیکی شما در تمامی مسیر یاب ها ثبت خواهد شد و به راحتی می‌توان به این طریق آتلیه شما را پیدا کرد. امروزه تمامی افرادی که به دنبال سود بیشتر هستند، کسب و کار سنتی را رها کرده و با ورود به تجارت نوین درآمد بالاتری را به دست می‌آورند. مطمئناً هر چه زودتر از این فضای نا محدود استفاده کنید به درآمد بیشتری دست خواهید یافت، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا هر چه زودتر وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان تیم برتر رایانه در رابطه با استراتژی‌های تجارت آنلاین مشاوره رایگان دریافت نمایید.

سخن آخر

امیدواریم این مقاله آنچه که در طراحی سایت برای آتلیه‌های عکاسی مورد نیاز شما بود ارائه داده باشد. از همراهی شما سپاس گزاریم و پیشرفت و موفقیت بسیاری را در حوزه تخصصی‌ تان آرزومندیم