در صورتی که قصد درآمد زایی از وب سایت های حاوی لینک دانلود رایگان داری نظیر وب سایت های دانلود فیلم، سریال، موزیک، آموزشی، اپلیکیشن و غیره که با قرار دادن لینک رایگان در صفحه خود شما را مجاب کلیک کردن می نماید. از طرفی برای بسیاری از کاربران این سؤال پیش می آید که چگونه این وب سایت ها با قرارگیری لینک رایگان درآمدزایی می کنند و یا هزینه که از بابت سایت، اندروید، سرور و غیره از خود می دهند را چگونه جبران می نمایند. ما در این مقاله از سایت برتر قصد داریم که شیوه های کسب درآمد از وب سایت های دانلود رایگان را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای این کار چند روش وجود دارد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

روش های درآمد زایی از وب سایت های دانلود رایگان

از رایج ترین شیوه های کسب درآمد وب سایت های دانلود رایگان، تبلیغات می باشد. این مورد در صورتی شامل درآمد بالایی است که بازدیدکنندگان وب سایت شما میلیونی باشد. وب سایت هایی مثل آپارات و سافت ۹۸ که جزء پربازدیدترین سایت ها به حساب می آید با قرار دادن بنر تبلیغات هر شرکت در صفحه خود به ازای هر کلیک بر روی بنر پورسانت دریافت می کنند.

دومین مورد اسپانسر شدن وب سایت های معروف با مخاطبان زیاد می باشد. برای این کار می توانید به سراغ شرکت های مختلف بروید و اسپانسر و مبلغ آنها شوید. برای این کار احتیاج است که یک تیم فروش داشته باشید تا از این طریق درآمدزایی کنید. توجه نمایید برای افرادی که میخواهند کسب و کار جدیدی راه اندازی کنند این مورد مناسب نیست.

مورد بعدی بازاریابی و مشارکت در فروش می باشد که می توانید با قرار دادن محصولات دیگر شرکت ها در وب سایت خود در فروش با آنها همکاری نمایید. در این صورت هر کاربری که از طریق لینک شما محصولی را خریداری می کند به شما پورسانت یا درصدی از فروش تعلق خواهد گرفت.

روش دیگری که برای درآمدزایی پیشنهاد می شود تولید محتوا و تولید پکیج های آموزشی می باشد. در این روش یک بار وقت بگذارید تا پیچ های آموزشی و محصولات مکمل را مهیا کنید و در کنار لینک های رایگان سایتتان بگذارید. همچنین می توانید تا مدت ها بدون هیچ زحمتی پکیج ها را به فروش برسانید و درآمدزایی نمایید.

معرفی وب سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال

معرفی وب سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال

این سؤال حتما برایتان پیش آمده است که وب سایت هایی نظیر سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی و ایرانی به چه صورت کسب درآمد می کنند؟! در واقع برخی از وبسایت ها و سریال های گوناگونی از جمله فیلم های مجوز دار و بدون مجوز بدون سانسور با سانسور را با دوبله در وبسایت خود به صورت رایگان می‌گذارند.

باید بدانید که هزینه‌ای که بابت قرار دادن این لینک ها می شود بسیار زیاد است. نظیر هزینه دوبله کردن که برای این کار نیاز به یک تیم دوبلاژ دارید. هزینه دوبله هر ۹۰ دقیقه نیز حدود ۷ میلیون می باشد، پس از فردی که وارد این حرفه می شود می تواند با ایجاد یک تیم دوبله فیلم را برای سایت خود آماده و به دیگر وبسایت ها و شبکه های مخاطب بفروشد.

در نتیجه با این کار علاوه بر جبران هزینه‌ها سودآوری نیز خواهد داشت. شیوه های کسب درآمد از وب سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال چهار روش می باشد که روش اول آن اشتراک گذاری فیلم در دیگر وب سایت ها است. با اینکار فیلم یا سریال یا دوبله فارسی را می توانید در اختیار وب سایت های دیگر قرار دهید و بابت این اشتراک گذاری نیز هزینه دریافت کنید.

روش دیگر کسب درآمد وب سایت های دانلود رایگان پهنای باند از طریق پهنای باند است. هنگامی که شما وارد سایت می شوید یا قصد دانلود فیلم دارید یا می‌خواهید فیلم را آنلاین تماشا کنید هزینه ای که بابت خرید اینترنت می کنید و همچنین اینترنتی که مصرف می‌ کنید برای فرد ارائه دهنده سودآور خواهد بود.

در واقع وب سایت مربوطه از طریق دیتاسنتر که میزبان این گونه سایت ها است به صورت درصدی کسب درآمد خواهند نمود. البته این مورد زمانی ممکن است که در تمامی دیتاسنترها صدق نکند و برخی از آنها پولی به وبسایت دانلود ندهند. در این صورت مسلماً وب‌ سایت‌ های دانلود این دیتاسنتر ها را برای کار و مشارکت انتخاب نخواهند کرد و با دیتاسنترهای قرارداد می بندند که برای آنها سود آور باشد و از طریق پهنای باند درآمدزایی داشته باشد.

خرید اشتراک توسط مردم برای وب سایت های فیلم و سریال

وب سایت هایی مثل فیلیمو، نماوا و فیلم نت که سریال ایرانی و خارجی در سایت خود قرار می‌ دهند با اشتراک ماهانه که از طریق آن از افراد دریافت می‌ کنند به نوعی درآمدزایی خواهند کرد. مردم با خرید اشتراک می توانتد به طور رایگان به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و حتی یک ساله هر نوع فیلم و سریالی که تمایل دارند را تماشا کنند.

از طرفی با قرار دادن لینک فیلم‌های تازه اکران به صورت رایگان سودآوری می نمایند که این کار طبق توافقات قبلی با سازنده فیلم و هر فردی که از لین طریق فیلم را دانلود می کند به سایت مربوطه درصد تعلق خواهد گرفت.

با توجه به مواردی که گفتیم شیوه های زیاد دیگری نیز وجود دارد که وب سایت های دانلود می توانند با استفاده از آن درآمد بالایی داشته باشد. البته در این عرصه ترفندهای پشت پرده ای نیز اتفاق می‌ افتد که شاید هیچ وقت افراد عادی از آن مطلع نشوند.