به منظور بررسی کردن موجودی حساب کارت بانکی می ‌توانید از طریق باجه های بانک یا انواع خودپرداز ها این کار را انجام دهید. اما امروزه به دلیل اینترنتی شدن تمامی فعالیت ها می توانید به صورت غیرحضوری و آنلاین نیز از موجودی حساب بانکی و موجودی کارت خود مطلع شوید. این کار به صورت آنلاین و غیرحضوری باعث می شود که در زمان خود صرفه جویی کنید و به دیگر کارهای خود نیز رسیدگی نمایید. اما توجه داشته باشید که روش های غیر حضوری و آنلاین به منظور انجام امور بانکی بسیار حساس می باشند. از این رو در سایت برتر با شیوه های اطلاع از موجودی حساب بانکی از طریق وب سایت و سایر آشنا خواهیم شد، تا پایان با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

اطلاع از موجودی حساب بانکی با استفاده از سایت

بهره بردن از بانکداری اینترنتی به صورت غیر حضوری و آنلاین از بهترین روش های اطلاع از موجودی حساب بانکی می باشد. بیشتر بانک ها دارای سرویس های اینترنتی می باشند که کاربران محترم می توانند به صورت غیر حضوری حساب خود را بررسی کنند. در ادامه بانک هایی که دارای اینترنت بانک هستند را معرفی خواهیم کرد.

اعلام موجودی اینترنتی بانک ملی ایران

اعلام موجودی اینترنتی بانک صادرات ایران

اعلام موجودی اینترنتی بانک تجارت

اعلام موجودی اینترنتی بانک مسکن

اعلام موجودی اینترنتی بانک سپه

اعلام موجودی اینترنتی بانک کشاورزی

اعلام موجودی اینترنتی بانک توسعه تعاون

اعلام موجودی اینترنتی بانک توسعه صادرات ایران

اعلام موجودی اینترنتی بانک صنعت و معدن

اعلام موجودی اینترنتی پست بانک ایران

اعلام موجودی اینترنتی بانک ملت

اعلام موجودی اینترنتی بانک رفاه کارگران

اعلام موجودی اینترنتی بانک سامان

اعلام موجودی اینترنتی بانک پارسیان

اعلام موجودی اینترنتی بانک پاسارگاد

اعلام موجودی اینترنتی بانک انصار

اعلام موجودی اینترنتی بانک شهر

اعلام موجودی اینترنتی بانک سرمایه

اعلام موجودی اینترنتی بانک اقتصاد نوین

اعلام موجودی اینترنتی بانک آینده

اعلام موجودی اینترنتی بانک دی

اعلام موجودی اینترنتی بانک ایران زمین

اعلام موجودی اینترنتی بانک قوامین

اعلام موجودی اینترنتی بانک گردشگری

اعلام موجودی اینترنتی بانک حکمت ایرانیان

اعلام موجودی اینترنتی بانک کارآفرین

اعلام موجودی اینترنتی بانک خاورمیانه

اعلام موجودی اینترنتی بانک مهر اقتصاد

اعلام موجودی اینترنتی بانک قرض‌الحسنه رسالت

اعلام موجودی اینترنتی موسسه اعتباری کوثر

اعلام موجودی اینترنتی موسسه اعتباری توسعه

اعلام موجودی اینترنتی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

اعلام موجودی اینترنتی موسسه اعتباری ملل

اعلام موجودی اینترنتی موسسه اعتباری نور

به منظور استفاده از سرویس آنلاین بانک های ذکر شده لازم می باشد که شما عزیزان اطلاعاتی مانند شماره کارت، تاریخ انقضای کارت، رمز دوم و… را داشته باشید.

روشهای اطلاع از موجودی حساب بانکی در بانک های مختلف

اطلاع از موجودی حساب بانکی و کارتی شما بستگی به وب سایت بانک مورد نظر شما دارد که در این بخش به عنوان مثال به بررسی سایت اینترنتی بانک ملی پرداخته ایم.

اما شما عزیزان باید وارد سایت بانکی که در آن حساب فعال دارید شوید. به عنوان مثال به منظور استعلام موجودی از طریق بانک ملی بعد از ورود به سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی که در بخش قبلی آن را معرفی کرده بودیم سامانه بام برای شما نمایان خواهد شد.

چون با تغییرات ایجاد شده در این بانک باید از روش جدید استفاده کنید. به منظور ورود به این سامانه ابتدا بر روی ثبت نام کلیک نمایید. سپس باید اطلاعات خواسته شده را در این سامانه وارد نمایید تا بتوانید از این سامانه استفاده کنید.

پس از انجام این کار وارد حساب کاربری که ساخته‌ اید شوید. پس از وارد شدن به حساب کاربری از گزینه های موجود در سمت راست نوع حساب خود را که میخواهید موجودی آن را مشاهده کنید را انتخاب نمایید.

با انتخاب کردن حساب خود اطلاعات حساب های فعال شما و باقی مانده موجودی را مشاهده خواهید کرد.

چنانچه قصد دارید که تراکنش های انجام شده خود را ببینید بر روی حساب ضربه بزنید.

سامانه بانک ویژگی های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است و شما عزیزان می توانید از دیگر امکانات آن مانند کارت به کارت نیز استفاده نمایید.

چک کردن موجودی حساب با استفاده از تلفن

علاوه بر روش های آنلاین کاربران محترم می توانند از طریق تلفن بانک نیز موجودی حساب خود را چک کنند. برای این کار باید شماره کارت، رمز دوم یا رمز تلفن بانک و گاهی اوقات کد CVV2 را داشته باشید.

به منظور چک کردن موجودی حساب از طریق تلفن ابتدا با شماره تلفن بانک موردنظرتان تماس بگیرید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و چنانچه به گزینه دریافت موجودی برخورد اید آن را انتخاب کنید.

لیست تلفن بانک های موجود در زیر آمده است. اما اگر شماره تلفن بانک شما تغییر کرده بود به منظور دریافت شماره فعال بانک مورد نظر خود وارد سایت بانکی آن شوید. لازم به ذکر است که شما علاوه بر دریافت موجودی از طریق تلفن بانک می توانید عملیاتی مانند پرداخت قبوض را انجام دهید.

به عنوان مثال و آشنایی بیشتر شما عزیزان در قسمت بعدی شیوه اطلاع از موجودی حساب بانک ملی را از طریق تلفنبانک معرفی کرده ایم.

شماره تلفنبانک بانک آینده / ۲۹۵۷

شماره تلفنبانک بانک اقتصاد نوین / ۸۵۲۹۲

شماره تلفنبانک بانک انصار / ۴۸۰۴۹

شماره تلفنبانک بانک ایران زمین / ۲۴۷۶۰

شماره تلفنبانک بانک پارسیان / ۸۹۱۱۱

شماره تلفنبانک بانک پاسارگاد / ۸۲۸۹۹۱۱۱۱

شماره تلفنبانک پست بانک ایران / ۸۴۲۸۴

شماره تلفنبانک بانک تجارت / ۸۱۲۷۷

شماره تلفنبانک بانک توسعه صادرات ایران / ۲۷۲۲

شماره تلفنبانک بانک حکمت ایرانیان / ۸۹۵۵۵

شماره تلفنبانک بانک دی / ۲۷۲۶

شماره تلفنبانک بانک رفاه / ۸۴۰۴۳۰۰۰

شماره تلفنبانک بانک سامان / ۶۴۲۲

شماره تلفنبانک بانک سپه / ۶۴۰۵۸

شماره تلفنبانک بانک سرمایه / ۸۲۵۴

شماره تلفنبانک بانک سینا / ۸۲۴۸۷

شماره تلفنبانک بانک شهر / ۸۷۶۱۱

شماره تلفنبانک بانک صادرات / ۰۹۶۰۲

شماره تلفنبانک بانک صنعت و معدن / ٧۵٠٢۴

شماره تلفنبانک بانک قوامین / ۸۴۲۷۰

شماره تلفنبانک بانک قرض‌الحسنه رسالت / ۲۴۹۳۰

شماره تلفنبانک قرض‌ الحسنه مهر ایران / ۸۵۲۸

شماره تلفنبانک بانک کارآفرین / ۲۳۶۴۰

شماره تلفنبانک بانک کشاورزی / ۰۹۶۰۳

شماره تلفنبانک بانک گردشگری / ۲۲۶۳۰۳۴۵

شماره تلفنبانک بانک مسکن / ۶۴۰۹۶

شماره تلفنبانک بانک ملت / ۸۱۳۲

شماره تلفنبانک بانک ملی ایران / ۲۷۸۴ و ۰۹۶۲۲

شماره تلفنبانک بانک مهر اقتصاد / ۸۹۸۹

شماره تلفنبانک موسسه اعتباری توسعه / ۸۱۴۶۱

شماره تلفنبانک موسسه مالی و اعتباری کوثر / ۸۶۷۷۷

شماره تلفنبانک موسسه اعتباری ملل / ۵۹۲۰۰

شماره تلفنبانک موسسه اعتباری نور / ۲۸۳۶۰

شیوه دریافت موجودی حساب بانک ملی به وسیله تلفنبانک

لازم به ذکر است که شما عزیزان بدانید تلفن بانک ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند. اما به عنوان مثال بانک ملی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

در ابتدا از طریق تلفن، شماره این بانک یعنی ۲۷۸۴ یا ۰۹۶۲۲ را شماره گیری نمایید.

پس از تماس شما به وسیله مکالمه ضبط شده اپراتور راهنمایی خواهید شد. با فشار دادن کلید 1 وارد تلفن بانک می شوید.

در بخش بعدی اطلاعاتی مانند شماره کارت بانکی، رمز دوم و… خواسته خواهد شد. شما عزیزان باید با دقت به دستورالعمل ها اعداد گفته شده را فشار دهید. در انتها با انتخاب کلید دریافت موجودی، موجودی حساب برای شما خوانده خواهد شد.

استفاده از همراه بانک برای اطلاع از موجودی کارت کشاورزی، پارسیان، پاسارگاد، ملت و…

امروزه بیشتر بانک ها برای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان اپلیکیشن های بانکی را برای گوشی های هوشمند طراحی کرده‌ اند. این اپلیکیشن ها معتبر می باشند و زیر نظر بانک طراحی شده است. این اپلیکیشن های طراحی شده قابلیت های فراوانی از جمله گرفتن موجودی حساب، کارت به کارت و… را دارا می باشند.

به منظور دریافت همراه بانک مورد نظر ابتدا وارد سایت اصلی بانک مورد نظر خود شوید و آخرین آپدیت برنامه موجود را بر روی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید. بعد از اجرای برنامه تنظیمات خواسته شده را انجام دهید و در انتها می توانید از امکانات موجود بر روی موجودی حساب کلیک کرده و از آن استفاده کنید.

برای نمونه به منظور دریافت موجودی حساب بانک کشاورزی ابتدا وارد برنامه شوید. سپس از گزینه های موجود بر روی مانده حساب ضربه بزنید. در مرحله بعدی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مانده حساب برای شما نمایان خواهد شد.

اعلام موجودی حساب بانکی از طریق اپلیکیشن های موجودی کارت

پیشنهاد ما برای کاربران استفاده از سایت رسمی بانک مورد نظر خود می باشد. اما علاوه بر سایت های بانکی اپلیکیشن های دیگری هم وجود دارند که می توانند در زمینه موجودی حساب بانکی به به کاربران کمک نمایند.

کاربران این اپلیکیشن ها علاوه بر اطلاع از موجودی حساب می توانند فعالیت های دیگری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و… را نیز انجام دهند. به منظور استفاده از این اپلیکیشن ها ابتدا برنامه مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید.

سپس اطلاعات خواسته شده برای راه اندازی اپلیکیشن را وارد کنید. در انتها از منوی موجود در اپلیکیشن بر روی مانده حساب ضربه بزنید. در ادامه با چند تا از این برنامه های موجود آشنا خواهیم شد

همراه کارت: این برنامه با نام همراه کارت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا است پس از نصب و راه اندازی این برنامه از منوی اصلی گزینه موجودی را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات می توانید موجودی حساب خود را مشاهده کنید.

هف هشتاد: اپلیکیشن ۷۸۰ علاوه بر ارائه برنامه، خدمات متنوعی را در بستر کد دستوری #۷۸۰* ارائه می کند. به منظور استفاده از این برنامه ابتدا آن را نصب و اجرا کنید و از منو های موجود موجودی حساب را انتخاب نمایید.

آپ: اپلیکیشن آپ یک برنامه کاربردی می باشد که خدماتی مانند موجودی حساب را نیز برای کاربران خود ارائه می کند. به منظور مشاهده از موجودی حساب خود کافی است از منوی موجود بر روی مانده حساب ضربه بزنید.

همراه بانک: اپلیکیشن همراه بانک نیز مانند سایر اپلیکیشن های موجود می توانید از آن برای اطلاع از موجودی حساب خود استفاده کنید. همچنین این برنامه امکان دریافت ۱۰ گردش آخر حساب را نیز برای شما فراهم کرده است.