برای آنکه بتوانید یک محتوای کاملاً اصولی و مطابق با قوانین گوگل جهت بهینه سازی و سئو وب سایت تان تولید نمایید در ابتدا باید بدانید که هدف از تولید این محتوا چه می باشد. درصورتی که برای توضیح یک محصول یا فروش آن محتوا تولید می کنید می بایست تا تمامی ویژگی هایی که یک خریدار و متقاضی در رابطه با محصول می ‌خواهد را به طور کاملاً صادقانه و بدون هیچگونه اقراری بیان نمایید. در رابطه با انتشار پست های آموزشی در وب سایت نیز همواره سعی کنید تا مطالبی را که در جستجوی بیشتر کاربران در آن حوزه است را جمع آوری نمایید و سپس با کسب اطلاعات کامل از آن شروع به تولید محتوا مفید با کیفیت و بدون کپی نمایید. علاوه بر این استفاده از کلمه کلیدی درست در داخل محتوا از مهمترین اصولی است که همواره باید آن را رعایت نمایید.

در این مقاله از سایت برتر قصد داریم در رابطه با بهترین تکنیک های انتخاب کلمه کلیدی درست در محتوا سایت صحبت نماییم با ما همراه باشید.

مقاله پیشنهادی : چگالی کلمه کلیدی

تکنیک ویژه در انتخاب کلمه کلیدی درست در محتوا

همانگونه که در مقدمه بیان نمودیم تولید یک محتوایی مفید و کاملاً ارگانیک در مقابل نوشتن کلمه کلیدی مناسب علاوه بر نشان دادن مقاله شما در نتایج اول موتورهای جستجو همچون گوگل در بهینه سازی وب سایت تان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

برای انتخاب کلمه کلیدی درست خود را جای کاربر بگذارید این تکنیک به عنوان بهترین روش تحقیق بر روی کلمه کلیدی است به گونه ای که وقتی پست مورد نظرتان را می نویسید با علم به موضوع و محتوای آن به گوگل مراجعه کنید و ببینید اگر شما به جای کاربر بودید برای رسیدن به این محتوا چه واژه هایی را سرچ می کردید.

با انتخاب بهینه همان واژه ها می توانید پست مرتبط با آن را نوشته و منتشر نمایید. نکته ای که در این میان وجود دارد به کارگیری کلمات کلیدی طولانی است. در گذشته که وبسایت و وبلاگ مثل حالا نبود و در رابطه با هر موضوعی تنها چند وبسایت وجود داشت ، گوگل بر روی کلمه کلیدی اصلی در سایت ها تمرکز داشته و بر اساس آن هر چه کلمه کلیدی بیشتری در محتوا وجود داشت بر طبق آن محتوای آن پست را نشان می دهد که پیاده سازی این تکنیک برای محتوا نویسان و سئو کاران آسان بود.

اما امروزه با وجود سایت های فراوان و به صورت عامیانه تر از آنجا که از در و دیوار سایت و وبلاگ می بارد رقابت بسیار زیاد بوده به همین علت برای مشاهده محتوا سایت خود در نتایج بهتر جستجو ها به کارگیری کلمات کلیدی طولانی بسیار کارآمد و مدنظر گوگل می باشد.

برای نمونه به کارگیری کلمه آموزش به عنوان کلمه کلیدی اصلی در گذشته طرفداران زیادی داشته و با انتخاب آن در محتوا می توانستید به راحتی رتبه دریافت کنید. اما امروزه با رقابت بیشتر پس از جستجوی واژه آموزش زمانی که کاربر به سایت ما می ‌رسد باید دید که هدف کاربر از جستجوی آموزش چیست؟ آموزش آشپزی ، آموزش موسیقی ، آموزش طراحی سایت و … .

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

تکنیک حدس گوگل در انتخاب کلمه کلیدی درست

یکی دیگر از تکنیک ها برای انتخاب کلمه کلیدی درست پیش بینی کلماتی است که از لحاظ آمار جستجوی بیشتری در گوگل دارد. این پیش بینی یا حدس در قسمت سرچ گوگل زمانی که شما کلمه‌ای را تایپ می کنید وجود دارد. به گونه ‌ای که با تایپ کلمه آموزش آشپزی دیگر کلمات نظیر آموزش آشپزی ساده ، آموزش آشپزی ایرانی و … پیشنهادات نمایش می باشد که هر یک از آنها می تواند یک کلمه کلیدی مؤثر برای محتوایی که در وبسایت تولید می ‌کنید ، باشد.

تکنیک ویژه در انتخاب کلمه کلیدی درست در محتوا

در واقع این کلمات را می توانید هم به کمک ذهن خود و هم از نگاه کاربر گلچین کنید یا تمامی آن ها را انتخاب کرده و از طریق ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی به بهترین انتخاب نزدیک شوید. برای نمونه همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید بعد از تایپ آموزش آشپزی یک حرف “د” به آن اضافه نمودیم که تعداد پیشنهادات جدید را از طرف گوگل برای ما نمایش می دهد.

تکنیک حدس گوگل در انتخاب کلمه کلیدی درست

علاوه بر این طیق تصویری که مشاهده می کنید در قسمت پایین صفحه نتایج جستجو کلمات مرتبطی که جستجوی بیشتری داشته اند را نشان می دهد که برای شما در انتخاب کلمه کلیدی صحیح و مناسب می تواند راهنمای خوبی باشد.

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع ابزار رایگان گوگل برای بهبود سئو سایت

به کارگیری ابزارهای مخصوص در انتخاب کلمه کلیدی صحیح

ابزار Google Keyword Planne در انتخاب کلمه صحیح

با استفاده از ابزار Google Keyword Planne و دسترسی شما به آن می ‌تواند در تحقیق روی کلمات کلیدی و به کارگیری آن مناسب باشد. در این ابزار دقیق ترین آمار از تعداد جستجو های گوگل به کاربر نشان داده می شود زیرا متعلق به سرویس Google adwords بوده ، هزینه تبلیغاتی آن با نشان دادن کلید واژه به عنوان یک پارامتر در انتخاب کلمه کلیدی درست بسیار تأثیرگذار است.

ابزار رایگان گوگل ترندز در انتخاب کلمه کلیدی درست

اگر به دنبال یک ابزار رایگان برای اینکار هستید استفاده از ابزار با مراجعه به آدرس trends.google.com به شما پیشنهاد می کنیم. از طریق این سرویس گوگل تعداد جستجو ها نشان داده نمی شود اما میزان محبوبیت هر کلید واژه در بازه زمانی خاص را برای کاربر به نمایش می ‌گذارد. علاوه بر این کاربر قادر خواهد بود کلید واژه های مختلفی را که در لیست خود دارد برای انتخاب بهترین ها و گلچین کردن آن با هم مقایسه کند تا میزان محبوبیت هر یک بر روی نمودار نشان داده شود.

ابزار قدرتمند Kwfinder در انتخاب کلمه کلیدی درست

ابزار قدرتمند Kwfinder.com آمار مختلف هر کلید واژه را جدا از هم نشان می دهد. در صورت استفاده از طرح رایگان این سایت تنها می توانید به طور روزانه پنج کلید واژه را مورد بررسی قرار دهید.

نتیجه گیری

با به کارگیری تکنیک های ذکر شده در این مقاله از سایت برتر می ‌توانید علاوه بر تولید یک محتوای با ارزش و مفید آن را در بهترین نتایج جستجوی گوگل مشاهده نمایید. از آنجا که گوگل بر اساس محتوای تولیدی وب سایت ها را  رتبه بندی می نماید. طبق قوانین گوگل جهت بهینه سازی و سئو سایت و از طریق کلمه کلیدی مناسب پیش بروید تا در بالاترین رتبه از موتورهای جستجو ماندگار شوید. وب سایت با داشتن محتوای با ارزش می تواند تا در مدت زمان طولانی بازدید کننده داشته باشد و با به روزرسانی و به کارگیری اصول سئو و بهینه سازی سایت نگرانی از بابت دیده نشدن وب سایت تان خواهید داشت. برای مشاوره بیشتر در این باره و همچنین جهت ارائه تولید محتوای با ارزش و مناسب می ‌توانید از طریق شماره تلفن های درج شده داخل صفحه تماس با ما وب سایت به کارشناسان مجرب ما در این زمینه تماس حاصل کنید. تیم سایت برتر با داشتن محتوا نویسان ماهر و با تجربه در این زمینه شما را به آنچه که هدفتان است در مدت زمان کوتاه برساند.