وب سایت های اینترنتی مختلف برای بالا بردن بازدهی و فروش خود از شبکه‌ های اجتماعی بسیار قدرتمند و محبوبی همچون اینستاگرام استفاده می کنند. از طریق اینستاگرام امکان اشتراک گذاری فیلم ها و تصاویر وجود دارد و میتوانید از طریق سیستم مدیریت محتوا وردپرس نیز این کار انجام دهید و پست های خود را در داخل وب سایت به مخاطب نمایش داده و آن را به سمت پیج اینستاگرام هدایت نمایید. در این میان پلاگین های وردپرس شبکه اجتماعی وجود دارد که با قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار مدیران وبسایت قرار می دهد و قادر خواهند بود تا طراحی های زیبایی را از پست های اینستاگرام در سایت خود ایجاد نمایند. در این مقاله از سایت برتر به شما نحوه نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس را آموزش خواهیم داد ، با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط : الگوریتم های اینستاگرام

بهترین پلاگین جهت نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس از طریق یک پلاگین وردپرس شبکه اجتماعی تحت عنوان instagram feed امکان پذیر است. در واقع عملکرد این پلاگین به گونه ‌ای است که با متصل شدن اینستاگرام به سایت وردپرس شما و گرفتن فید اینستاگرام با ایجاد گالری های جذاب از تصاویر اینستاگرام و نشان دادن آنها در سایت این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا پست هایشان را برای مخاطب به نمایش بگذارند.

قابلیت های ویژه این افزونه و امکاناتی که در اختیار مدیران وبسایت قرار می دهد آن را جزء پلاگین های پر فروش قرار داده است که کاملاً واکنش گرا بوده و سازگار با گوشی موبایل است. علاوه بر این کیفیت بسیار بالایی دارد و با پشتیبانی از زبان فارسی به صورت راست چین شده امکانات قابل توجهی را برای تان ارائه می دهد.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

از ویژگی های مهم این پلاگین این است که در جذب فالوور و شناخته شدن برند شما مؤثر است. از دیگر قابلیت های مهم پلاگین فید اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره نمود :

قابلیت طرح بندی به صورت شبکه ای و کشویی ؛ در واقع این افزونه با ارائه طرح های کشویی و شبکه این امکان را به کاربر می دهد تا ۹۹ درصد از موارد استفاده از نمایش دادن فید اینستاگرام را به اجرا در آورد.

نمایش الگوی پست ها به صورت کلاسیک و کاشی ؛ از این طریق می توانید برگزینید که پست های اینستاگرام در فید تان چگونه اجرا شود.

قابلیت پاپ آپ بی نهایت ؛ با الگوی استاندارد شبکه‌های اجتماعی و نظر به سبک اینستاگرام این اطمینان را به کاربر خواهد داد که بازدیدکنندگان تان در پیمایش عکس های بی نهایت غرق شوند. گزینه هایی مثل پشتیبانی از کاربرد مثل عکس و فیلم ، اشتراک گذاری پست ، دنبال کردن شما در اینستاگرام از جمله قابلیت های آن می باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین راهکار برای افزایش حجم آپلود در وردپرس

قابلیت افزونه WP Instagram Widget جهت نمایش پستهای اینستاگرام در وردپرس

افزونه  WP Instagram Widgetبه شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز ورود به حساب اینستاگرامی خود و تنها با وارد کردن user name حسابی که می خواهید پست های آن نمایش داده شود به پست های اینستاگرامی خود در وردپرس دسترسی داشته باشید.

با این افزونه می توانید در آخرین پست های خود یک هشتگ به نمایش بگذارید. رابط کاربری این نوع پلاگین بسیار آسان است و برای کار با آن می توانید از مراحل آموزشی زیر استفاده کنید :

ابتدا افزونه را نصب و فعال کنید و در کنترل پنل وردپرس از قسمت پیشخوان وارد منو نمایش و سپس زیر منوی ابزارک ها شوید.

آیتم اینستاگرام را به قسمت ابزارک ها بیافزایید همچنین می توانید با کلیک بر روی آن مشخص کنید که می خواهید این ابزارک در کدام ناحیه ابزارک از سایتتان نمایش داده شود.

پس از اضافه کردن تنظیمات ابزارک به شما نشان داده خواهد شد که شامل موارد زیر است:

1 – Title  : عنوان نمایش ابزارک در ناحیه ابزارکی را مشخص می کند.

2 – username یا تگ که مشخص کننده حساب کاربری و یا هشتگی است که می خواهید پست ها از روی آن نمایش داده شود.

3 – Number of photos  : در این قسمت تعیین می کنید چه تعداد پستی نمایش داده شود.

4 – Photos size : تعیین اندازه هر پست ، تعیین کننده این است که پس از کلیک کاربر بر روی تصویر آن پست چگونه باز شود که دو حالت داشته که شما می توانید تعیین کنید بعد از کلیک پست در همان صفحه باز یا در صفحه جدید آن پست باز شود.

5 – Open links in : متن لینکی کلیک کاربر با کلیک بر روی آن وارد آن حساب کاربری هشتگ می شود.

آپدیت این افزونه به ۵۲ سال پیش باز می گردد و تعداد نصب فعال این افزونه در وب سایت های مختلف آمار مشخصی نیست. با استفاده از این افزونه می ‌توانید تصاویر اینستاگرام را در وردپرس نمایش دهید و از کار با آن لذت ببرید.

برای مطالعه مقاله معرفی بهترین پلاگین کش برای وردپرس بر روی لینک کلیک کنید

نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس بدون پلاگین

ما قصد داریم در ادامه این مقاله به شما آموزش نحوه نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس را بدون افزونه و در کمترین زمان ممکن ارائه دهیم.

پیش از هر چیز شما باید بر روی لینک  کلیک نمایید و و در این وب سایت ثبت نام کنید

ثبت نام در اسنپ ویجت آسان است و تنها کافیست در پنجمین بخش سربرگ آن روی عبارت login کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه بعدی در فیلد پیش رو شما باید نام ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه آبی رنگ sign in کلیک کنید.

شما باید یک ویجت ایجاد کنید که این وبسایت جهت آسان تر کردن کار کاربران ویجت های مختلفی را ارائه نموده است که برخی از آنها به صورت پرمیوم و برخی از آنها رایگان است.

 

در صفحه بعدی شما برای ایجاد یک ویجت شما باید بر روی دکمه آبی رنگ create a new widget کلیک کنید.

به صفحه بعد رفته و برای مشاهده تمام ویجت های مربوط به اینستاگرام روی instagram کلیک کنید.

کلمه رایگان با عبارت Free مشخص شده است که از میان ویجت هاییی را می بینید. تنها گزینه هایی که مناسب وب سایت تان است را انتخاب کنید و پس از آن روی create a new widget کلیک نمایید.

 

 

در صفحه مربوطه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و با کلیک بر روی دکمه Login جهت رفتن به مرحله بعد روی عبارت Authorize بزنید.

با انجان تنظیمات مورد نیاز تان و تغییرات اعمال شده روی دکمه Get Widget کلیک کنید.

پنجره حاوی قطعه کد جاوا اسکریپت باز می شود ، در این پنجره کدهای موجود را انتخاب و سپس بر روی دکمه Copy To Clipboard تا محتوای پنجره در حافظه کپی شود.

کار شما در این وبسایت به پایان رسیده و برای ادامه کارتان باید وارد وب سایت وردپرس شوید.

نحوه پیکربندی نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس

برای نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس می توانید وارد قسمت ابزارک ها شده و با PASE کردن کد های کپی شده در سایدبار یا ابزارک های فوتر یا در برگه جدید آخرین پست های اینستاگرام را ببینید.

برای این کار از پیشخوان وردپرس بر روی منوی نمایش کلیک کنید و در زیر منوها ، ابزارک ها را انتخاب نمایید.

در صفحه ابزارک قسمت سمت چپ روی متن کلیک کنید و به سایدبار و فوتر موردنظر بیافزایید.

در ابزارک متن یک نام جهت نشان دادن در فوتر انتخاب کرده و پس از آن سربرگ متن را انتخاب نموده و در کادر پایین کدهایی را که کپی کرده اید را pase و در نهایت روی دکمه آبی رنگ ذخیره جهت سیو کردن کلیک کنید.

با انجام مراحل بالا به صورت کامل به صفحه اصلی وب سایت وردپرسی مراجعه کرده و در بخش فوتر یا سایدبار پست های مورد نظرتان را خواهید دید.