وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب و پرطرفدار است زیرا محیط کاربری آسانی دارد و به راحتی می توان با آن کار کرد. اما این سیستم مدیریت محتوا هم مانند سایر cms ها برای حفظ امنیت خود نیاز به رعایت یکسری کارها دارد زیرا هکرها تمام راه های نفوذ در سایت شما را در نظر دارند. پس باید با استفاده از یک افزونه امنیتی راه آن ها را ببندید. در این مطلب بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

معرفی بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس

همانطور که در وردپرس همه به دنبال افزایش سئو ورودی های سایت خود هستند، باید به دنبال راه های برای تأمین امنیت هم باشند. در وردپرس هم مانند سایر سیستم های دیگر باید از اطلاعات و محتوای خود محافظت کنید تا به دست افراد سودجو نیفتند. در این مطلب چند افزونه برای افزایش امنیت سایت وردپرس را به شما معرفی می کنیم.

افزونه all in one wp security : این افزونه یک فایروال قدرتمند است که با حساب رسی و نظارت دقیقی که دارد می توان به عنوان بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس از آن نام برد. این افزونه به شما اجازه می دهد تا بهترین شیوه های امنیتی را به بهترین شکل در سایت خود پیاده کنید. شیوه هایی مانند قفل ورود به سیستم برای جلوگیری از حمله بروت فرس، نظارت یکپارچگی فایل، فیلتر کردن IP، نظارت بر روی حساب کاربران و اسکن الگو های مشکوک تزریق پایگاه داده را می توانید با این افزونه قدرتمند پیاده کنید. این افزونه با کاربری راحت و آسان امکان انتخاب سطح فایر وال را در سه سطح به شما می دهد. و با اکثر افزونه های وردپرسی سازگاری دارد.

افزونه MalCare Security:

این افزونه در نسخه رایگان و پرمیوم قابل تهیه است اما نسخه پرمیوم آن امکانات بیشتری دارد و با رابط کاربری راحت و آسان قابلیت شناسایی بدافزارها و پاکسازی آن ها را در 60 ثانیه دارد. از سایت شما در برابر حملات هکر ها و ربات ها محافظت می کند و امکان مشاهده پرونده آلوده و بسیاری قابلیت های دیگر را دارد.

افزونه Sucuri Security:

یکی دیگر از افزونه های امنیتی برای وردپرس است و دارای امکانات زیادی از جمله: شناسایی بدافزارها و حذف کدهای مخرب از سایت، غیر فعال کردن ویرایش فایل ها، مانیتورینگ لیست سیاه، فایروال امنیتی و … را دارد.

افزونه Wordfence:

افزونه های دیگری نظیر WebARX Security ، iThemes Security ، Bulletproof Security ،  Block Bad Queries ، Wordfence و Anti-Malware Security and Brute-Force Firewall نیز وجود دارند که هر کدام قابلیت های منحصر به فردی دارند ولی توضیح هر کدام در این مقاله نمی گنجد.

مقاله پیشنهادی : نحوه نصب افزونه در وردپرس

محافظت از سایت با بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس

محافظت از سایت با بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس

هنگام راه اندازی سایت وردپرسی، امنیت یکی از مهم ترین معیار های داشتن یک سایت بدون نقص است. در راه انداری سایت اگر از بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس استفاده کنید در سئو سایت شما نیز تأثیر گذار خواهد بود و همچنین مورد حمله هکر ها و ربات ها قرار نخواهد گرفت. اگر به صورت دسته بندی بخواهیم بهترین افزونه های امنیتی در وردپرس را معرفی کنیم به این گونه است:

افزونه های دارای محیط کاربری آسان: Defender، All In One WP Security & Firewall، Shield Security

افزونه های محبوب: Sucuri Security،SecuPress ، iThemes Security، Wordfence

افزونه هایی که نسخه رایگان خوبی دارند: Wordfence، Sucuri، All In One WP Security & Firewall، MalCare

افزونه های دارای قابلیت احراز هویت دو عاملی: Defender، Google authenticator

افزونه های قدرتمند در مقابل حملات بروت فورس: WP fail2ban، Astra، Sucuri، iThemes

شما می توانید با در نظر گرفتن تمام شرایط سایت از جمله نوع سایت خود از هر کدام از این افزونه های امنیتی برای سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

هر کدام از این پلاگین ها در یکسری زمینه قدرتمند تر از سایر افزونه های امنیتی هستند. شناسایی و جلوگیری از حملات هکر ها، اسپم ها، محافظت کامل از وبسایت را انجام می دهند. خوب است بدانید که در هر ساعت  14.1 میلیون آمار حملات تهاجمی به وبسایت ها گزارش شده است. این یک موضوع ساده و پیش پا افتاده نیست و باید به طور جدی با آن روبرو شد.

نتیجه گیری

با توجه به اهمیت امنیت در سایت ها جهت جلوگیری از حمله هکر ها و ربات ها افزونه های امنیتی مختلفی ساخته شده اند که هر کدام قابلیت های مختلفی در زمینه امنیت ارائه می کنند. ما در این مبحث بهترین افزونه های امنیتی وردپرسی را به شما معرفی کردیم و لزوم استفاده از آن ها را نیز بیان کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.