سیستم مدیریت محتوای وردپرس را این روزها بسیاری می شناسند و برای ساخت و راه اندازی انواع وب سایت بهترین و محبوب ترین سیستم به حساب می آید. در واقع مزیت هایی که وردپرس دارد موجب رشد روز افزون این سیستم شده است که همزمان با رشد چشمگیر گوشی‌ های هوشمند و وبگردی با تلفن همراه و از طرفی مهم بودن وبسایت های ریسپانسیو موجب شده است تا توسعه دهنده گانه وردپرس فکر و ایده ای ناب به ذهنشان برسد. آنها جهت مدیریت وب سایت های وردپرسی خود بر روی گوشی‌های هوشمند اپلیکیشنی طراحی نمودند. از طریق این اپلیکیشن به راحتی میتوانید پنل وب سایت تان را مدیریت نمایید. در این مقاله از سایت برتر قصد داریم تا در رابطه با نحوه مدیریت وردپرس در گوشی های هوشمند صحبت کنیم. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی جهت مدیریت سایت خود از طریق گوشی‌ های هوشمند اپل هستید در ادامه با سایت برتر همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

مدیریت وردپرس با گوشی هوشمند آیفون

با معرفی نرم افزار های رسمی از طرف وردپرس تحت عنوان این برنامه ها در پلی استور منتشر شد. قابلیتی که این نرم افزار دارد این است که بر روی کلیه محصولات اپل از جمله گوشی، آی پد و لپ تاپ هایی که دارای سیستم عامل ios هستند قابل نصب و اجرا می باشد.

کافیست که این نرم افزار را بر روی دیوایس های خود نصب نموده و پس از آن با وارد نمودن اطلاعات خود به پنل شخصی وبسایت تان وارد شوید.

این نرم افزار شباهت بسیار زیادی به محیط اصلی وردپرس دارد اما با این حال برای محیط متناسب با سیستم عامل ios بهینه شده است. محیط ساده و کارآمد این نرم افزار جهت انتشار پست، مدیریت کامنت ها و به طور کلی مدیریت سایت کمک ویژه می کند. از مشخصه های مهم و اساسی نسخه ios وردپرس جهت مدیریت وردپرس با آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-افزودن ویرایشگر قدرتمند با امکان اضافه کردن لینک، ادامه مطلب و ویرایش متن

-افزودن ویرایشگر بلوک به نسخه ios

-بهینه شدن با سیستم عامل آی ios

-بهره گیری از قابلیت اسلاید ios جهت حذف کامنت های اضافی

مدیریت وردپرس با گوشی هوشمند آیفون

-قابلیت انتشار مطالب به طور زمانبندی شده

-قرارگیری پست های نوشته شده در دسته های دلخواه و انتخابی خود

-قرار دادن مستقیم برچسب جهت مطالب ارسالی

-امکان قرارگیری رمز برای پست های نوشته شده

-مدیریت کامل بخش دیدگاه ها

ساخت صفحه و مدیریت کامل بر روی قسمت برگه ها و غیره تنها مهمترین مشخصه های این نسخه می باشد.

نسخه نهایی نرم افزار وردپرس ios

طبق آمارهای به دست آمده تا کنون ۱۹ ورژن اصلی از این نرم‌افزار منتشر شده که هر یک از این ۱۹ ورژن دارای ورژن های فرعی هستند که به روز رسانی و آپدیت های مختلفی به اپلیکیشن می افزایند. آخرین نسخه از این نرم افزار با ورژن ۱۹ در اپ استور در دسترس بوده که تاریخ انتشار آن نیز دوم می ۲۰۲۲ میلادی می باشد. نسخه جدید علاوه بر بهینه تر بودن، ظاهری زیباتر و محیط کاربری ساده تر و سرعت بیشتری نسبت به ورژن های قبلی دارد. همچنین امتیاز این نرم افزار در اپ استور 4.3 از ۵ می باشد که این امتیاز نشان دهنده رضایت بالای کاربران می باشد.

 نحوه مدیریت وردپرس با گوشی هوشمند اندروید

 نحوه مدیریت وردپرس با گوشی هوشمند اندروید

وردپرس نرم افزار رسمی خود را تحت عنوان WordPress برای گوشی های هوشمند اندرویدی، تبلت ها و لپتاپ ها با سیستم عامل هوشمند اندروید منتشر کرده است که کاربران اندرویدی می توانند از این طریق به مدیریت وبلاگ و وب سایت وردپرسی شان بپردازند و به نوعی مدیریت سایت وردپرسی خود را دست بگیرند.

نرم افزار وردپرس نظیر سایر برنامه ها بر روی دستگاه اندروید نصب شده و پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز قادر خواهید بود به پنل مدیریت وب سایت خود دسترسی داشته باشید و در محیطی ساده و زیبا با دستگاه اندروید خود امور مختلف مثل انتشار پست، مدیریت کامنت ها نظیر نرم افزار ios وردپرس داشته باشید.

مشخصه های مهمی که این نرم افزار دارد شامل قابلیت داشتن ویرایشگر قدرتمند همچون افزودن لینک، ادامه مطلب، ویرایش متن، قابلیت منتشر کردن مطالب به طور زمانبندی شده، گذاشتن پست های نوشته شده در دسته های دلخواه، قرار دادن مستقیم برچسب روی مطالب ارسالی، امکان گذاشتن رمز برای پست های نوشته شده، مدیریت کامل قسمت دیدگاه ها، ایجاد صفحه و مدیریت کامل بر روی بخش برگه ها و غیره می توان اشاره نمود.

آخرین نسخه از نرم افزار اندرویدی وردپرس نیز شامل نسخه ۱۷ می باشد که با قابلیت هایی که دارد باعث می شود تا بهبود های زیادی بخش های آن داشته باشد. این نسخه هم اکنون از گوگل پلی قابل نصب و اجرا می باشد.

 

به عنوان کلام آخر اگر به دنبال داشتن یک سایت ریسپانسیو با راه اندازی از طریق سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستید و قصد دارید تا مدیریت نرم افزار اندرویدی و ios را مدیریت کنید می توانید با سایت برتر از این طریق همکاری داشته باشید و از طریق صفحه تماس با ما با مشاور و کارشناس مجرب در زمینه طراحی سایت وردپرس مشاوره دریافت کنید.