اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان محبوب ترین شبکه اجتماعی است. تعامل کاربران با یکدیگر این شبکه را به بستری عالی برای تعامل با مخاطبان تبدیل کرده است. از این رو اینستاگرام نیز به عنوان بستری مناسب برای بازاریابی محسوب می شود. بنابراین، برای کمک به بازاریابی مؤثر در این شبکه اجتماعی محبوب، به معرفی بهترین پلاگین های فید اینستاگرام در وردپرس می پردازیم که می توانند مزایای این شبکه اجتماعی را به پلتفرم های وب گسترش دهند. برای کشف این ابزارک ها در این مقاله از سایت برتر با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

آشنایی با ویجت اینستاگرام و رابطه آن با فید اینستاگرام

ویجت اینستاگرام ابزاری است که به شما کمک می کند محتوا را از اینستاگرام جمع آوری کرده و آن را به صورت اسلایدشو با کنترل های مناسب در پلتفرم های وب نمایش دهید. می توانید با راه اندازی یک کمپین هشتگ و نمایش پست هایی با همان هشتگ، افراد غیر شرکت کننده را وادار کنید رویداد شما را پیدا کنند. پیام های مهم اینستاگرام را می توان با استفاده از نام حساب دریافت کرد.

نمایش محتوای مشتریان وفادار خود در وب سایت کسب و کارتان به شما کمک می کند اعتماد را جلب کنید. همچنین، ویجت های اینستاگرام ساده ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال هستند. که به شما کمک می کند شکاف بین شما و مشتریان خود را کم کنید و به آنها اجازه می دهد محتوای اینستاگرام را به وب سایت اضافه کنند.

 

معرفی پلاگین ویجت اینستاگرام برای فید اینستاگرام در وردپرس

1.Instagram Widget Plugin For WordPress By Tagembed

Tagembed بهترین گردآورنده رسانه های اجتماعی است که تمام رسانه های اجتماعی را در وب سایت وردپرس شما به عنوان یک ارائه به خوبی سازماندهی شده نمایش می دهد. این افزونه وردپرس Tagembed Social Media Feed برای اینستاگرام فراهم می کند که با استفاده از هشتگ ها، نقل قول ها، برچسب ها و گروه ها، محتوا را از صفحه تجاری برند شما استخراج می کند. با این ویجت می توانید اخبار فید اینستاگرام به وردپرس انتقال دهید. قابلیتی که به شما کمک می کنند بیشتر دیده شوید.

2.WPZOOM Instagram Widget

WPZOOM یکی دیگر از پلاگین های ساده وردپرس است که شامل ویجت اینستاگرام است که آخرین پست های اینستاگرام را در وب سایت شما نمایش می دهد. در چند مرحله ساده، می توانید حساب اینستاگرام خود را با یک ویجت برای نمایش لیست متصل کنید. این ویجت قابل تنظیم است و بازخوردی در مورد عملکرد وب سایت شما ارائه می دهد. برای جلوه بصری بهتر، می توانید CSS را از تنظیمات ویجت تنظیم کنید.

3. Smash Balloon

Smash Balloon یک افزونه محبوب اینستاگرام است که به شما امکان می دهد چندین ویدیو از چندین حساب ایجاد کنید و آنها را در وب سایت خود نمایش دهید. با قابلیت ویرایش می توانید قسمت بهترین عکس سایت را تغییر دهید. بازدیدکنندگان شما می توانند با کلیک بر روی دکمه “بارگیری بیشتر” به تصاویر بیشتری دسترسی داشته باشند. این افزونه با آخرین تغییرات صفحه شما سازگار است. این بدان معنی است که وب سایت شما هر از چند گاهی با محتوای جدید به روز می شود.

معرفی سه پلاگین مهم برای فید اینستاگرام در وردپرس

4. Enjoy Instagram Plugin

Enjoy Instagram گزینه های مختلفی را برای نمایش فید شما در وب سایت تان ارائه می دهد. شما می توانید از بین گزینه های مختلف طراحی انتخاب کنید که برای وب سایت شما بهترین است. می‌ توانید با استفاده از هشتگ‌ها و گزارش‌ دهی محتوا اضافه کنید که می‌ توان آن‌ ها را در بخش‌های زیبا جمع‌ آوری و سازمان‌ دهی کرد. همچنین با استفاده از کد های کوتاه ساده می توانید به راحتی ویجت ها را به وب سایت خود اضافه کنید.

5.Feed Them Social

Feed Them Socia یک افزونه رایگان اینستاگرام برای وردپرس است که با بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک، پینترست، یوتیوب و غیره سازگار است. نسخه رایگانی که Feed Them Social ارائه می دهد به اندازه نسخه پولی قدرتمند است. در واقع، نسخه پولی مزایای زیادی برای سفارشی کردن محتوای وب سایت شما ارائه می دهد. این ویژگی ها این افزونه را به انتخاب خوبی برای عملکرد وب سایت شما تبدیل می کند.

6.Spotlight Plugin

Spotlight یک پلتفرم جدید است که تلاش می کند در کلاس خودش قرار بگیرد. با این حال در مدت زمان کوتاهی توانسته مشتریان وفادار خوبی را به خود اختصاص دهد. نصب کوتاه و ساده ای را فراهم می کند و با یک فرآیند سه مرحله‌ای می‌ توانید حساب اینستاگرام خود را به Spotlight متصل کنید و وب‌ سایت برای افزودن محتوا آماده خواهد بود. قبل از ادامه، می توانید محتوا را مدیریت کرده و محتوای ناخواسته را حذف کنید. ویجت همچنین دارای یک ویرایشگر نمای زنده تعاملی است که به شما امکان می دهد ظاهر جریان خود را کنترل کند.

انواع پلاگین پیشرفته برای فید اینستاگرام در وردپرس

7.Grace
Grace گریس یک پلتفرم پولی با نظرات خوب مشتریان است. شما می توانید لیست ها و مقالات را با استفاده از هشتگ ها، مکان ها و نام حساب ها جمع آوری کنید. این یک افزونه غنی اینستاگرام است که مدیریت محتوا را ارائه می دهد. که می تواند به شما در نمایش اطلاعات در وب سایت کمک کند. همچنین، گریس گزینه های نمایش جذابی را ارائه می دهد که می تواند دامنه شما را سفارشی کند. شما می توانید از میان پیکربندی های مختلف انتخاب کنید و حتی ارتفاع و عرض فید را تغییر دهید. این ویجت همچنین به شما امکان می دهد تصاویر را مستقیماً در وب سایت به اشتراک بگذارید.

8. Instagram Feed


Instagram Feed یک پلاگین پیشرفته برای فید اینستاگرام در وردپرس است که علاوه بر نسخه های پولی، ویژگی های رایگانی نیز ارائه می دهد. این یک افزونه با ویژگی های غنی است، اما ارتقاء به نسخه پولی می تواند بسیاری از ویژگی های جالب را باز کند که وب سایت شما را جذاب تر می کند. این ویجت می تواند انتخاب خوبی برای نمایش شبکه های اجتماعی منظم باشد. محتوا نیز با استفاده از هشتگ ها، حساب ها و وضعیت گروه بندی می شود. جدای از آن، مدیریت محتوا و تعدیل خوبی را نیز فراهم می کند.

9.  Instagram Journal
اگر به دنبال یک افزونه اینستاگرام با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، Instagram Journal می تواند انتخاب خوبی باشد. این ابزار ویجت دارای ویژگی های بسیار زیبایی است که می تواند ظاهر جدیدی را برای وب سایت شما ایجاد کند. استوری اینستاگرام گزینه های طراحی بسیاری از جمله طرح بندی، طرح رنگ، تنظیمات رنگ سفارشی و اندازه گالری دارد. با استفاده از این ویژگی ها، می توانید لیست های خود را به خوبی سازماندهی کنید و گزینه های جستجوی جالبی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهید. این ویجت برای کاربران موبایل نیز پاسخگو است

10.AccessPress Instagram Feed Pro
AccessPress Instagram Feed Pro یک پلتفرم غنی است که محتوای اینستاگرام را در قالب ها و فرمت های مختلف نمایش می دهد. کافی است محتوا را در مکان های مختلف وب سایت خود مانند فوتر و نوار کناری نمایش دهید و می توانید در یک پست وبلاگ قرار دهید. این افزونه می تواند انتخاب خوبی برای ایجاد یک لیست شبکه های اجتماعی زیبا برای وب سایت شما باشد.