هاست به عنوان فضای میزبانی وب سایت وردپرس باید از طریق یک شرکت هاستینگ قدرتمند انتخاب شود. در واقع شما این کار را از طریق گوگل و یا یک شرکت هاستینگ معتبر می توانید انجام دهید. هر یک از شرکت های هاستینگ سرویس ها و خدمات مختلف تفاوتی را ارائه می دهد اما هدف تمامی آنها این است تا رضایت مشتریان خود را کسب نمایند. از طرفی تنوع خدمات برای انتخاب بهترین هاست برای وردپرس ما را دچار سردرگمی می کند به همین علت با توجه به تجارب و آموخته های خود در این مقاله از سایت برتر قصد داریم تا با معرفی بهترین هاست شما را در این رابطه آگاه نماییم تا برای وب سایت وردپرسی خود بهترین هاست را انتخاب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

نحوه انتخاب درست هاست برای وب سایت وردپرسی

داشتن یک هاست وردپرسی و تصمیم گیری در رابطه با انتخاب آن به یک علم کافی در رابطه با این میزبانی وب احتیاج دارد. از طرفی راه اندازی و مالکیت سرور بسیار پر هزینه و وقت گیر است و روند کار را برای افراد مشکل می‌ کند.

به همین علت کمپانی های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب ده ها، صد ها و حتی هزاران سرور را از یک مکان مرکزی راه اندازی می کند و از طرفی سرور ها و منابع آن را با نرخ های مقرون به صرفه به مشاغل و افراد اجاره می دهند.

در صورتی که بخواهیم یک نظر سریع و کلی و همچنین کامل به تاریخچه ایجاد وردپرس بیاندازیم باید گفت که از سال ۲۰۰۳ میلادی به عنوان شاخه‌ ای از وبلاگ نویسی معرفی شده و پس از آنکه به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی توسعه یا برای انواع وب سایت ها به یک سیستم مدیریت محتوای وب با امکانات کامل ارتقا پیدا نمود.

امروزه بسیاری از مشاغل، کسب و کار و افراد وبسایت خود را بر روی این پلتفرم اجرا می کنند. کاربران علل زیادی را برای این محبوبیت دارند از جمله این دلایل می‌ توان به دسترسی رایگان، منبع باز یا open source بودن که تمامی این امکانات این اجازه را به توسعه دهندگان می دهد تا تم ها، ویجت ها و ماژول های افزونه منحصربه‌ فرد را جهت خصوصی سازی وب سایت ها و از طرفی ارائه ابزارهای مدیریت قدرتمند ارائه دهند.

آشنایی با بهترین گزینه ها جهت هاست وردپرس

بدون تردید می دانید که کلیه سایت های تحت وب با استفاده از کامپیوتر های تخصصی و منابع فیزیکی بسیار بزرگ به عنوان سرور شناخته شده‌ اند، مدیریت می گردد. هاست وردپرس شبیه به میزبانی وب است و فرق آن این است که سرور های آن دارای کمترین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرا می باشد.

از طرفی این امکان را به سرور می دهد تا به طور یکپارچه در سرور ادغام گردد و درخواست ها را سریع از راه اینترنت پردازش نماید. به علت ازدیاد در تقاضای خرید هاست وردپرس از کمپانی های معتبر هاست وردپرسی را ارائه می‌ دهند با این فرق که گزینه های گوناگونی برای نیازهای متفاوت به میزان بودجه کاربران پیشنهاد می گردد.

به طور مفصل فردی که فقط می خواهد سایت را به قصد یک وبلاگ شخصی داشتن ایجاد کند باید هاست وردپرسپ معمولی را برای این کار انتخاب نماید. این درحالیست که مشاغل بزرگتر اغلب ترجیح می دهند تا یک یا چند سرور جامع را رزرو نمایند.

علاوه بر این پیش نیاز های زیادی جهت نصب و راه اندازی هاست وردپرس وجود دارد که سرور ها در هر نقطه از وردپرس متغیر است. به طور فرض سرور ها جهت اجرای نسخه های مختلف وردپرس شامل شرایط زیر می باشد:

برای اجرای ورژن 3.1 ، ‏php نسخه 4.3 یا بالاتر و نسخه MYSQL یا 4.1.2 یا بالاتر احتیاج است. همچنین برای اجرای ورژن ‏php نسخه 4.2 و 5 یا بالاتر و MYSQL نسخه 5.0.15 یا بالاتر می باشد.

انتخاب بهترین شرکت های هاستینگ برای هاست وردپرس

در رابطه با این مقوله به طور مفصل در یکی از مقاله های سایت برتر را صحبت نمودیم و به آن اختصاص دادیم. در واقع انتخاب صحیح یک ارائه دهنده هاست قدم عظیمی در توسعه محیط آنلاین وبسایت است زیرا وبسایت تان به سرور ها و همچنین سرویس های پشتیبانی هاست متکی بوده و به وسیله آن نیز محدود می‌شود و بر همین اساس اهمیت انتخاب و داشتن بهترین ارائه دهنده هاست وردپرس زیاداست و حتماً باید موارد زیر را مورد بررسی قرار داد:

-قابلیت اطمینان بدین معنا که هاست وردپرس باید حداقل ۹۹% با تضمین زمان آپتایم وبسایت را تضمین کند و صفحات به سرعت در تمامی مرورگرها بارگیری گردد.

-سهولت در استفاده و امکان دسترسی به سایت و مدیریت آن از راه دور از طریق یک کنترل پنل و یک فرآیند ساده امکان پذیر می باشد.
-پشتیبانی و مدیریت به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز از طریق چندین راه مختلف نظیر تلفن، ایمیل، چت آنلاین جهت جوابدهی به پرسش های شما و رفع مشکلات احتمالی در دسترس و پاسخگو باشد.

-نوع بسته یا طرح ها که باید ارائه دهنده هاست و سرور این دو مقوله را در دسترس داشته باشد و باید مطابق با نیاز تان نیز باشد.
-قیمت و هزینه دوره ها بدین معنا که قیمت هاست وردپرس به طور گسترده میان سیستم عامل های مختلف فرق داشته باشد. تعیین اینکه کدام شرکت برای میزبانی سایتتان مناسب است.

علاوه بر توجه و ویژگی های ذکر شده باید بودجه را نیز در نظر بگیرید. اکثر شرکت ها مقایسه مفید و کاربردی را از طرح‌ های موجود ارائه می دهند که شما می توانید بر حسب به این نیاز ها یکی از آنها را انتخاب نمایید.

جمع بندی

برای جمع بندی آخر هدف ما از ارائه این مقاله انتخاب آسانتر یک شرکت میزبانی معتبر جهت انتخاب سرویس هاست وردپرس می باشد که امروزه با یک سرچ ساده در اینترنت هاستینگ های با سابقه‌ ای را پیدا نموده و با خرید هاست وردپرس می توان کسب و کار آنلاین خود را توسعه بخشید. همچنین اگر در این زمینه نیز مشاوره رایگان می خواهید و به فکر راه اندازی یک سایت با پشتیبانی ۲۴ساعته هستید تیم مجرب سایت برتر در این زمینه شما را راهنمایی می کند. برای این کار با شماره کارشناس ما در صفحه تماس با ما وب سایت تماس حاصل نموده و پس از مشاوره کامل در این رابطه ممی توانید همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم تا از این طریق به کسب و کار خود در اینترنت رونق بخشید.