مدیریت وب سایت به طور صحیح و اصولی نقش بسیار مهمی در کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین دارد . زمانی که سایت خود را طراحی و به اتمام می رسانید باید این هنر را داشته باشید که خودتان وبسایت را مدیریت نمایید . با انجام این کار به کسب و کارتان رونق داده و موجب فعال ماندن سایت تان نیز می ‌شود . در صورتیکه سایتی دارای مطالب مفید و به روز باشد اما به طور روزانه آپدیت نشود همانند فروشگاهی است که همیشه بسته می باشد . اگر این توانایی را نداشته باشید که وب سایت خود را فعال و به روز نگه دارید تیم طراحی سایت برتر رایانه برای انجام این کار با پشتیبانی ۲۴ ساعته ، وب سایت شما را به طور روزانه آپدیت نموده و شما را به بالاترین نتایج در موتورهای جستجوگر می رسانند. با این حال جهت آشنایی بیشتر با نحوه مدیریت صحیح وب سایت تان تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

نحوه صحیح مدیریت وب سایت

در ابتدا برای انجام این کار می ‌توانید از مشاورین و متخصصان طراحی سایت برتر رایانه در این زمینه کمک بگیرید . ارتباط با متخصصین ما در این زمینه مخصوص افرادی است که اطلاعات چندانی جهت مدیریت سایت خود ندارند . تیم ما با ارائه شیوه صحیح مدیریتی و مشاوره ای که در رابطه با بازاریابی اینترنتی در اختیارتان قرار می دهند شما را در پیشرویی بهتر سایت تان کمک می نمایند . اما اگر توانایی های لازم جهت مدیریت وب سایت را در خود می بینید با آموزش های بسیار ساده و رعایت برخی نکات کلیدی به سادگی می توانید سایت تان را خودتان مدیریت نمایید.

برای این کار مواردی کلیدی را به اختصار ذکر نموده ایم تا مدیریت بهتری در این زمینه داشته باشید :

از کپی کردن مطالب سایت های دیگر خودداری کنید

از نظرات منفی و مثبت خوانندگان جهت بهتر شدن سایت تان استفاده کنید

تلاش کنید مطالبی را در سایت قرار دهید که اثر خودتان و ترجیحاً خاص باشد

در قسمت دیدگاه ها به هیچ عنوان نگران کم بودن تعداد نظرات نباشید زیرا بسیاری از افراد نظراتشان را بیان نمی کنند

دغدغه آمار ، اعداد ، تعداد و این قبیل را نداشته باشید

افرادی که برایتان کامنت می گذارند بشناسید و برای آن ها پیام های اختصاصی بگذارید و ترجیحاً برای وقتی که برای تان گذاشتند تشکر کنید

با سایت هایی که با آنها اشتراک موضوعی دارید ، تبادل لینک کنید

به هیچ عنوان از فونت های رنگارنگ استفاده نکنید زیرا موجب کودکانه جلوه دادن سایت تان می شود

در صورتی که قادر به آپدیت نگه داشتن سایت تان نیستید کافیست با تبریک و تسلیت ایام خاص و مناسبت های مختلف این تصور را برای کاربران ایجاد کنید که شما سایت فعالی هستید ، همچنین می توانید از کد های مختلف جهت قرار دادن ساعت ، تاریخ ، جمله های تصادفی و … استفاده کنید.

چگونه وبسایت خود را مدیریت کنیم ؟ - تصویر نوشته

 

نکات مهم در رابطه با مدیریت وب سایت به طور حرفه ای

از آنجا که مدیریت وب سایت نقش مؤثری در سرپا ماندن کسب و کار آنلاین دارد ، در زیر نکات مهمی در رابطه با این موضوع جهت مدیریت بهتر وب سایت قرار داده ایم که شامل موارد زیر می باشد :

تماس با ما

هر سایت باید یک قسمت فعال جهت ارتباط با کاربران داشته باشد که این وظیفه به عهده صفحه تماس با ما می باشد . همیشه سعی کنید علاوه بر ذکر فرم تماس با ما حتماً شماره تماس ، آدرس دقیق دفتر یا شرکت و شماره فکس خود را در این صفحه قرار دهید . همچنین می توانید در صفحه تماس با ما موقعیت خود را بر روی نقشه نشان دهید . قرار دادن امکاناتی نظیر اسکایپ در  وب سایت و چت آنلاین نیز مفید خواهد بود اما به این شرط که همواره آفلاین نباشید . اگر مدت زیادی از شبانه‌ روز آفلاین هستید پیشنهاد می کنیم این دو ابزار را به کار نبرید زیرا سبب می شود که کاربران سایر قسمت های ارتباطی به سایت نظیر صفحه تماس با ما را جدی نگیرند . با قرار دادن آدرس پروفایلتان در شبکه های اجتماعی نیز می توان حضور فعال تان را در این شبکه ها به کاربران یادآوری کنید .

درج اطلاعات دقیق

در قسمت درباره ما ، صفحه پرسش‌های متداول ، درج قیمت محصولات ، درج اطلاعات محصول ، صفحات جانبی ، درج کاتالوگ ، تصاویر ، کلیپ های ویدیویی و هر نوع اطلاعات مفید دیگر مانعی این می شود که کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر وقت خود و شما را هدر دهند . توجه داشته باشید که اطلاعاتی که در سایت قرار می دهید باید به نوعی باشد که همه نیازهای کاربران را برطرف کند به گونه‌ای که پس از مطالعه سایت تصمیم نهایی خود را بگیرند .

مطالب مهم : طراحی سایت در پاکدشت

مدیریت وب سایت با سئو کار ماهر

این واژه شما را تنها به جستجوی ساده به ده ها سایتی می رساند که مدعی در سئو سایت می باشند ، تمامیت سئو دارای دو بخش مجزا است :

1-کد نویسی سایت که با دانش کد نویسی می بایست مواردی چون درج واژگان کلیدی در تگ Title و سایر بخش  های مورد نظر رعایت شوند

2-خواندن منابع سئو

قسمت اول در اختیار وبمستری که به کد نویسی تسلط ندارد و تنها وظیفه‌اش آپدیت نگه داشتن وب سایت است مربوط نمی شود و شما به عنوان فرد یا گروهی که قصد ایجاد یک وبسایت را دارید می توانید کار طراحی سایت را به سایت برتر رایانه بسپارید . متخصصین ما در این زمینه از نحوه کد نویسی در سایت مطلع هستند و با سابقه کاری و اعتبار بالا در این زمینه حرف هایی برای گفتن خواهند داشت .

قسمت دوم در اختیار شماست ؛ در صورتی که تنها سرمایه گذار و مدیر یک پروژه هستید حتماً به یک سئوکار با تجربه نیاز دارید که با ابزاری چون گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکس آشنایی کامل و جامع داشته باشد و بداند لینک های داخلی چیست و چگونه از تگ ها در متون استفاده کند و مواردی همچون فرق بین لینک های دنبال کننده و غیر دنبال کننده را بداند .

جمع بندی

در آخر اگر تصور می کنید که ایجاد و ساخت یک سایت و مدیریت آن آسان است درست فکر کرده اید . اما مدیریت یک سایتی که قصد بهترین بودن در میان رقبا و هم ردیف های خود را دارد نیازمند موارد بالاست تا شما را از هر نظر بهترین کند . اگر تنها هدف تان قرارگیری در رتبه یک گوگل است حتماً باید با مدیریت نوین مدرن و به روز سایت آشنا شوید و حتماً در این باره و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین برتر رایانه ارتباط برقرار نمایید .