امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات بسیاری از خدمات به صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌شود . از آنجا که اکثر افراد دوست دارند کارهای روزانه خود را از طریق اینترنت و با کمترین زمان و هزینه انجام دهند بسیاری از کسب و کارهای مختلف جهت ادامه فعالیت خود چاره‌ای جز ارائه خدمات به صورت آنلاین و طراحی سایت ندارند.‌ در صورتی که از آن دسته افرادی هستید که مشغول به ارائه خدمات بیمه به صورت حضوری می باشید و برای ارتقاء فعالیت و بالا رفتن تعداد مشتریان خود نیازمند به طراحی سایت بیمه هستید ، تیم طراحی سایت برتر رایانه با ارائه خدمات متنوع طراحی وب سایت بیمه زمینه ای را جهت پیشرفت و ارتقاء فعالیت شما فراهم نموده است . در رابطه با این مورد و نحوه ارائه خدمات در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد ؛ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت پزشکان

ضرورت طراحی سایت بیمه

ضرورت طراحی سایت بیمه - تصویر صفحه

 

اکثر مردم از قوانین ، تعریف بیمه های مختلف ، کارکرد و ویژگی های آن و هم چنین فرق میان انواع بیمه ها و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت های بیمه اطلاع ندارند و حتی شاید ندانند بیمه ای که در حال حاضر تحت پوشش آن هستند می‌توانند از دیگر نمایندگی ها به غیر از نمایندگی یا شرکت بیمه فعلی با قیمت ارزان تر و خدمات بهتر تهیه نمایند.

با داشتن وب سایت در فضای رقابتی صنعت بیمه اعتبار کارگزاری و یا نمایندگی بیمه شما را نزد مشتریان آن بیشتر می نماید و موجب می شود مشتریان با اعتماد بیشتری به شرکت شما اطمینان نماید . طراحی سایت بیمه در برندسازی برای کارگزاران ایران و شرکت بیمه بسیار تأثیر گذار می باشد. فراموش نکنید وب سایت بیمه می تواند به عنوان پایگاهی جهت انجام انواع تبلیغات ارزان قیمت اینترنتی نظیر ایمیل مارکتینگ ، ارائه آگهی در سایت های تبلیغاتی اینترنتی ، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر نظیر گوگل باشد.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

کارگزاران بیمه می توانند با شرکت های ارائه دهنده خدمات تفریحی و مسافرتی ( طراحی سایت تفریحی ) همکاری داشته باشند و از طریق وب‌ سایت خدمات بیمه‌ای خود را برای آنها به سهولت بیشتری ارائه نمایند . تیم طراحی سایت برتر رایانه با متخصصانی در زمینه طراحی وب سایت بیمه ، طراحی سایت شرکت های بیمه ، امکانات و سرویس های متعددی را در اینگونه سایت ها اجرا و پیاده‌سازی می‌نمایند به گونه‌ای که کاربران و مشتریان شرکت ها و کارگزاری ها در نمایندگی های بیمه بتوانند به راحتی از خدمات ارائه شده در وب سایت بهره مند گردند.

بیشتر بدانید : طراحی سایت پزشکی

مزیت مهم برای طراحی سایت بیمه

همانطور که در ابتدا ذکر نمودیم و به عنوان یکی از مزیت ها و امکانات بسیار مهم برای طراحی سایت بیمه خرید آنلاین انواع بیمه می باشد. در وب سایت های بیمه ای باید انواع بیمه ها قابل رزرو و ثبت نام یا خریداری باشند. بسیاری از کارگزاران بیمه با انجام طراحی وب سایت بیمه می ‌توانند علاوه بر خدمات آنلاین بیمه های مختلفی را در هر زمینه‌ای به فروش رساند.

طراحی سایت بیمه - عکس نوشته - سایت برتر

به این صورت که ابتدا بیمه های مختلف را در وب سایت خود قرار دهند تا کاربران به صورت مستقل و بدون نیاز به کمک آنها را به صورت آنلاین خریداری نمایند. با این کار تعداد فروش بیمه های مختلف شما از طریق وب سایتتان افزایش خواهد یافت. در صورتی که هدف کارگزاران بیمه از انجام طراحی وب سایت بیمه این است که علاوه بر اعتماد مشتری به معرفی مجموعه فروش نیز  بپردازند.

در واقع فروش آنلاین برای کارگزاران لذت بیشتری دارد و این به علت آن است که با توضیحات کاملی که در رابطه با بیمه تان در سایت قرار می دهید می توانید بارها و بارها بیمه بفروشید. در واقع وب سایت بیمه شما به عنوان یک کارشناس و مشاور بیمه عمل می نماید و به کاربران مشاوره می‌دهد. همچنین با ارائه طراحی سایت در زمینه بیمه با قابلیت فروش آنلاین یک ایده خوب برای افزایش کارایی وب سایت شما خواهد بود.

برای مطالعه مقاله طراحی سایت دندانپزشکی بر روی لینک کلیک کنید

دیگر مزایای طراحی سایت بیمه

از مزیت های دیگری که طراحی وب سایت برای بیمه گذاران دارد این است که کاربران می‌توانند قبل از خریداری بیمه قیمت ها را در سایت شما استعلام کند. در واقع کاربر با اطلاع از قیمت ها به بررسی معتبرترین بیمه گذار می پردازد. اما آنچه که برای شما و وب سایت شما مهم است و باعث می‌شود شما در نتایج موتور جستجوگر بیشتر دیده شوید استفاده از قابلیت استعلام قیمت می باشد.

در صورتی که کاربری با این هدف وارد وبسایت شما شود ممکن است در سایت شما خرید کند ، پس در نتیجه با وجود این قابلیت در وبسایت خود می توانید باعث جذب کاربر در سایت و فروش هوشمندانه بیمه می شود.

با ارائه درگاه پرداخت در سایت بیمه خود برای فروش آنلاین می ‌توانید توسط بانک ها و شرکت های مختلف خدمات پرداختی ارائه دهید. توجه داشته باشید برای ارائه درگاه پرداخت از درگاه های پرداخت مستقیم که بانک ها ارائه می دهند استفاده کنید. در ساختار کلی طراحی سایت در این زمینه باید مواردی را رعایت کنید که سایت قابل اعتماد شود در اصل ساختار بیمه بر اعتماد استوار است .

آپلود مدارک در سایت از مزیت‌های طراحی وب سایت بیمه می باشد. به این صورت که برای خرید یا ثبت ‌نام یک بیمه ممکن است نیاز باشد تا کاربران مدارک که خود را ارسال کند با وجود آپلود فایل در سایت به راحتی می توانید مدارک کاربران بیمه را جهت ثبت نام در سایت برای خرید بیمه آپلود نمایید. هنگامی که کاربران و مدارک را در سایت آپلود می کند مراحل ثبت نام را به صورت آنلاین تکمیل نموده و با پرداخت هزینه مربوطه ثبت نام و خرید خود را به اتمام می رساند.

خدمات بهینه سایت با طراحی وب سایت بیمه

با وجود وب سایت بیمه زمانی که شما برای دسترسی به مزایا و خدمات بیمه نمی توانید به مراکز و دفتر نمایندگی بیمه گذاران مراجعه نمایید با استفاده از سایت بیمه و آدرس اینترنتی مراکز بیمه و بیمه گذار آن به راحتی می توانید از خدمات آنان به صورت آنلاین بهره مند شوید.

با طراحی سایت بیمه توسط شرکت های طراحی سایت معتبر و حرفه‌ ای همچون طراحی سایت برتر رایانه شما می توانید در این بازار رقابتی که میان نمایندگان بیمه وجود دارد در رتبه های اول گوگل جایی پیدا کرده و حرفی برای گفتن در این عرصه داشته باشید.

این شرایط  پس از راه اندازی وب سایت تنها به یک سئو کاملاً حرفه ای و پشتیبانی ۲۴ ساعته احتیاج است به گونه‌ ای که تمامی خطاها و اشتباهاتی که توسط هکرهای اینترنتی و دیگر موارد پیش می آید تیم پشتیبانی آنان را رفع نموده و به صورت شبانه روز در تلاش است تا با خدمات پشتیبانی شما را در میان رقبای قوی و اصلی بیمه بالا نگه دارد.‌

ما در شرکت طراحی سایت برتر رایانه به دنبال ارائه بهترین خدمات و دستیابی به کیفیت بسیار بالا در طراحی وبسایت بیمه شما هستیم. در طراحی سایت برتر کیفیت  اولویت به حساب می آید و هزینه طراحی سایت بیمه با توجه به گستره امکانات و قابلیت هایی که جهت راه اندازی وب سایت در این زمینه در نظر گرفته‌اید متفاوت خواهد بود.

قیمت طراحی وب سایت بیمه با توجه به ویژگی های اختصاصی طراحی سایت تان متغیر خواهد بود. هم چنان متذکر می شویم که برتر رایانه و تیم متخصص و حرفه ای آن به دنبال کیفیت در طراحی می باشند و برای تحقق این امر تمامی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

ارتباط با برتر رایانه

همواره این را در نظر داشته باشید که هزینه برای راه اندازی سایت بیمه نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید که سودی سرشار برای نمایندگان بیمه به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که تمایل به مشارکت با تیم حرفه ای برتر رایانه هستید در صفحه تماس با ما با شماره تلفن های ذکر شده تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کامل تر و مشاوره بیشتری دریافت کنید.