هدف ما از ارائه این مقاله؛ نحوه آپدیت PHP توسط میزبان وردپرس سایت و همچنین توضیح بهترین نسخه PHP برای وردپرس است. PHP ها قابلیت نصب بر روی بیشتر سرورهای وب را دارند و شما می توانید از جایی که هاست خود را تهیه کرده اید به صورت کاملا رایگان آن را دریافت کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP، صفحات وب خود را توسعه دهید. ممکن است شما پس از آپدیت  PHPهاست خود، شاهد Error  هایی باشید که در نتیجه قالب ها و افزونه های زیادی باشد که از سایت های مختلف خریداری کرده باشید. به همین دلیل شما باید هنگام نصب آپدیت PHP، به این نکته توجه کنید که تعداد کمی قالب و افزونه از سایت های مختلف خریداری کنید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره
تماس بگیرید.

 

اهمیت آپدیت نسخه PHP برای وردپرس

هر زمانی که شما بخواهید نسخه وردپرس خود را بالا ببرید؛ وردپرس به شما پیشنهاد می دهد که نسخه PHP خود را نیز ارتقا دهید که در حال حاضر پیشرفته ترین نسخه PHP برای وردپرس، نسخه 7.4 آن است. با ارائه جدیدترین نسخه PHP شما می توانید از بهینه سازی های زیادی که در آن انجام گرفته است استفاده کنید و بدین ترتیب سایت خود را بهبود بخشید.

همچنین سرعت بالای این نسخه از PHP باعث می شود که سرعت سایت شما نیز افزایش پیدا کند. شما به عنوان مدیر سایت باید به این نکته توجه کنید که سرعت بالای سایت از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین سبب شما می توانید سایت بهتری را به مخاطبان خود ارائه دهید و این بدین معنی است که تعداد بازدیدها از سایت شما بالا رفته و کاربران از سایت شما بسیار راضی هستند.

اهمیت آپدیت نسخه PHP وردپرس بسیار بالا است زیرا سبب می شود که قالب ها و پلاگین هایی که روی وردپرس خود نصب می کنید به بهترین نحو پاسخگوی نیاز شما باشند. در مقابل آپدیت نکردن PHP سبب افت سرعت و کیفیت سایت شما شده و هیچ یک از قال ها و افزونه ها آن طور که باید عمل نخواهند کرد و همچنین سایت شما از لحاظ امنیتی دچار مشکل می شود و سبب کاهش امنیت سایت می شود.

نسخه جدید PHP باعث می شود که عملکرد سایت وردپرسی شما افزایش یلبد و کارایی بهتری داشته باشد و شما برای داشتنذ چنین سایتی باید یک نسخه پایدار و مورد تایید PHP را نصب کنید. PHPهای قبل تر از نسخه 7.4 دیگر پشتیبانی نمی شوند و با ایجاد باگ های امنیتی و مشکلات ساختاری و عملا هیچ بروزرسانی برای آن کارایی نخواهد داشتن و باید سریعا نسبت به تغییر آن اقدام نمود. معمولا هر نسخه ای از PHP تا سه سال پس از آپدیت رفع باگ دریافت می کند.

نسخه هایی از PHP که دیگر پشتیبانی نمی شوند:

PHP5.6: پایان پشتیبانی در دسامبر 2018

PHP7: پایان پشتیبانی در ژانویه 2019

PHP7.1: پایان پشتیبانی در دسامبر 2019

PHP7.2: پایان پشتیباتی در نوامبر 2020

PHP7.3: پایان پشتیبانی در دسامبر 2021

مقاله پیشنهادی : طراحی سایت php

بهترین نسخه PHP برای وردپرس و کارهای مورد نیاز هنگام آپدیت PHP

وردپرس توسط منبع باز PHP توسعه داده شده است و همانطور که در قسمت های بالا گفته شد، نسخه پایدار فعلی برای وردپرس؛ نسخه 7.4 آن است. برخی از میزبانان وب مجوز تغییر نسخه PHP را از طریق کنترل پنل می دهند. شما باید همواره از ارائه دهنده میزبان وب خود بخواهید که جدیدترین نسخه را به شما ارائه دهد.

به این موضوع توجه کنید که احتمالا در حال حاضر میزبان وب شما، میزبانی هزاران سایت وردپرس را برعهده دارد. آن ها از این موضوع اطمینان حاصل می کنند که همه چیز به صورت صحیح و هموار پیش می رود و هیچ قطعی رخ نمی دهد. اطلاعاتی که شما دریافت می کنید اجازه می دهد در مورد آپدیت ها و تمام خطاها اطلاع حاصل کنید.

پشتیبانی گرفتن از سایت بسیار مهم است و ما این این توصیه را به شما می کنیم که به عنوان مدیر سایت از آن غافل نشوید و برای انجام این کار پشتیبان گیرهایی مانند Updraftplus نصب کنید یا یک پشتیبان گیر دستی از وب سایت خود ایجاد کنید. موردی که پس از پشتیبان گیر نیاز دارید اطلاع حاصل کردن از آپدیت بودن نسخه PHP برای وردپرس است. شما می توانید به صفحه آپدیت ها رفته و جدیدترین نسخه ها را نصب کنید. اغلب وردپرس ها و افزونه ها با آپدیت کردن PHP تحت تاثیر قرار نمی گیرند. با این حال برخی از افزونه ها ممکن است کار نکنند در این صورت شما باید با نویسنده افزونه تماس حاصل فرمایید.

احتمال وقفه انداختن هنگام آپدیت PHP در کار سایت بسیار کم است با این وجود فراونی افزونه های رایگان ممکنم است یک خط کد ناقص از یک افزونه باعث وقفه اندازی شود. برای اطمینان از این که افزونه باعث وقفه اندازی نمی شود در ابتدا تمام افزونه های وردپرس را غیر فعال کرده و به قالب پیش فرض وردپرس تغییر دهید. با تمام این ها اگر مشکل حل نشد شما می تونید با تیم حمایت کننده وردپرس تماس حاصل فرمایید و در صورت عدم کمک یک نسخه جدید نصب کرده و نسخه پشتیبانی را بازیابی کنید.

نتیجه گیری

شما با آپدیت کردن نسخه PHP وردپرس خود شاهد تغییرات زیاد و مفیدی در سایت خود خواهید بود که با این تغییرات سبب بهینه سازی سایت شما خواهد شد. پس ما به شما این پیشنهاد را می کنیم که هر چه سریع تر برای بالا بردن کارایی سایت خود PHP وردپرس خود را از نسخه 5 به 7 ارتقا دهید. انتخاب یک میزبان غیرقابل اعتماد برای میزبانی وردپرس شما می تواند باعث افت زمان غیرمنتظره در طول آپدیت یا بعد از آپدیت شود و کاری جز تغییر آن به میزبان بهتر وجود ندارد. در حالت کلی وردپرس با اخرین نسخه از PHP سازگاری بهتری خواهد داشت.

ما امیدواریم که این مقاله در بهبود عملکرد سایت وردپرسی شما و همچنین اطلاعات وردپرسی شما کمک کرده باشد.